Ik verlaat het prikbord

• jerry

ik hoop dat je nog van mening veranderd don, want niks is er mooier dan discusseren over bepaalde spelers op dit prikbord en daar hoor je bij!!! en een tipje over je ergenis eddiecoenen, scroll gewoon door en lees zijn berichten niet, werkt uitstekend, doe ik ook bij sommige prikkers!!! en wat iedereen hier al schreef, de laatste geruchten mbt transfers dat mogen we niet missen, in dat geval ben je een toegevoegde waarde aan dit prikbord!!! dus ik hoop je snel weer te zien op dit prikbord, zo niet dan wens ik je al het succes

• eddiecoenen

jerry jullie zitten constant met elkaar te bakkelijen dus hou mij er svp buiten

• jerry

ik hou je er ook buiten eddie, maar als hij niet tegen jou kan, hij hoeft jou niet te lezen, dat is alles, en ja ik ben het niet met hem eens over fernandez/tiendallie, daar gaat de discussie over, meer niet!!! dus je bent ook niet ter sprake, enkel geeft don aan dat hij slecht tegen jou fake berichten kan, nou dan zeg ik alleen, lees ze dan niet, ben je gelijk daarvan af, makkelijker kan het niet

• swansea

eddiecoenen moet idd oprotten……..fakenicht

• eddiecoenen

mhhh swansea weer niet naar de kuip ?

• Bloedgroep-FFFFF

Don, ……..ik lees liever al je geruchten en prikberichten,

als die van eddiecoenen, als ik dan toch heel eerlijk tegen je ben.

Jij laat je toch niet wegjagen? Het PB is niet meer het PB van voorheen.

Maar pos. Feyenoorders laten zich toch niet wegjagen?

ongeacht hoe je mening is?

Inzicht v Mening en Afkraken zijn 2 tot. andere dingen,

Blijf gezellig, Don?

• Westlander

Don is een meester in het plaatsen van fake berichten en zogenaamde

transfers zonder bron hij roept het ook over zichzelf af al die irritaties

• swansea

klopt eddieneus door omstandigheden had ik mijn zoontje……en jij?