GENTENAAR OP LIJST FEYENOORD!

• De Kale

Volgens de Televaag is Dennis Gentenaar de voornaamste kandidaat om Henk Timmer op te volgen bij onze mooie club.Wat vinden wij daarvan?

Het staat dus op de sportpagina van de Televaag , ik weet niet hoe ik een link erbij moet plaatsen.

• De Kale

Gentenaar op lijst Feyenoord Van onze Telesportredactie

even kijken of het lukt:P

AMSTERDAM - Ajacied Dennis Gentenaar is één van de voornaamste kandidaten om Henk Timmer op te volgen als keeper van Feyenoord. “Ik weet dat Feyenoord een lijstje heeft en dat ik daarop sta”, aldus de doelman. “Dat heeft de club mijn zaakwaarnemer Rodger Linse kenbaar gemaakt.”

Hoewel het hardnekkige gerucht gaat dat Gentenaar al rond zou zijn met de Rotterdammers, weet hijzelf niet wat de huidige status is. “Ik besef alleen dat ik een goedkope optie ben vanwege mijn transfervrije status.” De doelman heeft meer ijzers in het vuur. “VVV heeft mij een aanbieding gedaan en die heb ik in beraad.”

Gentenaar - bij Ajax derde keeper achter Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg - is inmiddels hersteld van een knieblessure die hem parten speelde. “Ik ben topfit, maar train voorlopig nog op De Toekomst met de andere spelers die terugkomen van een blessure.”

• Mario

Lijkt me gewoon een onzin bericht. We hebben Rob v Dijk en Darley als zeer

talentvolle keeper dus wat zou Feyenoord daarmee moeten !!!!

• vriendje stokvis

Zeer zeker is Rob van Dijk een talentvolle keeper.

Daar kunnen we nog jaaaren mee vooruit en in de toekomst zal deze jongen nog geld in het laatje brengen.

• FlevoFeyenoordFan

:D:D:D

stoker!!!!

• FR1908

Vond het bij NEC altijd een goede betrouwbare keeper, heeft toen ook aangegeven Feyenoord de mooiste club van Nederland te vinden.

Maar goed, om hem nu nog te halen….???

• the_m_tijn

Bij Nec speelde hij ook heel goed Feyenoord had hem toen moeten hallen maar ja nu is het inderdaad de vraag is hij nog wel zo goed hij is ook de jongste niet meer dus ja ik heb mijn vraagtekens

• HooliKoen

Hoe goed hij nog keept weet ik ook niet. Ik weet wel dat hij een Feyenoorder is, en puur om het geld is hij naar 020 gegaan.

• willem

Ja dan ga je er wel op vooruit, van de regen in de drup dan kun je net zo goed stompie nog een jaar laten staan , wat een beleid, er is echt geen eurie te makke, wat een arremoedig zooitje , Gentenaar een keeper van 1meter 65, moet niet veel gekker meer worden daar , anders gooi ik na dik 50 jaar een seizoen kaart ook de handoek .

• Gernie

De beste man heeft de afgelopen 3 jaar nauwelijks gekeept. Zelfde verhaal als met Dudek dus. Weinig gespeeld laatste jaren, maar wel altijd een betrouwbare keeper geweest. Als ik me niet vergis ook transfervrij! ?

Zal in salarisschaal warschijnlijk lager liggen dan Dudek en is toch ook nog een aantal jaren jonger (33).

Voornaam: Dennis

Achternaam: Gentenaar

Geboortedatum: 30-09-1975

Geboorteplaats: Nijmegen, Nederland

Spelers Paspoort:

seizoen club wedstrijden doelpunten competitie

1995/96 NEC 2 0 Eredivisie

1996/97 NEC 0 0 Eredivisie

1997/98 NEC 0 0 Eredivisie

1998/99 NEC 7 0 Eredivisie

1999/00 NEC 0 0 Eredivisie

2000/01 NEC 29 0 Eredivisie