GENTENAAR OP LIJST FEYENOORD!

• Wim

Maar wie wil je dan komend seizoen laten keepen?

Gentenaar is zeer betaalbaar en lijkt mij het keepen heus niet verleerd.

• willem

Moet die trauma helicopter vol op de open dag, er is toch wel ergens een andere keeper te vinden , maar toch geen derde keeper van Ajax, die net zo rot voor de coal is als Timmer , wat een namen Fernandez en Gentenaar, koop dan helemaal niks , want daar zit toch niemand op te wachten

• Eddie

Ik vind alsnog dat je Vorm, de Krul of Velthuizen moet halen. Vorm lijkt wat dat aangaat de beste.

• Wim

Maar wíe dan wél was mijn vraag Willem.

• whassup

Dat zegt ie toch. Koop dan niks!

Ben het niet vaak met Willem eens maar ik zie in de verste verte ook het nut niet om Timmer in te wisselen voor Gentenaar.

• ZEUS

helemaal mee eens willem.

• Wim

Ja maar Timmer speelt vanmiddag zijn afscheidswedstrijd als ik me niet vergis.

Zal er toch iemand moeten keepen volgend seizoen. En we hebben lekker veel euries te besteden!?

Onze jeugdkeepers kunnen het écht niet.

Mulder? Weleens naar de Jupilerleage gekeken?

Zeg maar wie.

• Wim

De enige van deze drie die misschien goed genoeg is lijkt me Velthuizen maar kunnen we niet betalen denk ik.

Ik vind Babos zeker niet slecht. Misschien een herkansing?

• SKL

Ik kan bijna niet geloven dat dit waar is. Ik zie echt niet in waarom je Timmer zou moeten wisselen met Gentenaar. Dan kan je nog veel beter Timmer gewoon houden.

• manuelbrielle

Ik zou het een uitstekende keus vinden.

Om hem te halen als eerste keeper.

Deze man heeft jaren ervaring binnen en buitenland.

Helaas had ie verkeerde trainers het afgelopen jaar zodat ie geen 1 keeper was maar hij is zeker een goede aanwinst onder de lat.