tegen NAC

• Den

Landzaat heeft op het middenveld ook nog niet goed gespeeld. Lekker Fer daar laten

• swansea

Fer is ook brandhout(tot nu toe)…dus laat die Landzaatje maar werken voor zijn geld..

• Rotterdammer

Ik ben het met jou eens, ook ik vind Biseswar een overschatte speler. Hij is nou echt iemand die géén voetbalintelligentie heeft. Hij had veel en veel meer rendement kunnen halen als hij oog had voor medespelers. Hij had de meeste assists kunnen hebben van allemaal.

Ook ben ik nog steeds niet gecharmeerd van Fer. Ik vind hem wel goed in het uitschakelen van de sterspeler van de tegenpartij, daarin is hij misschien wel de beste van allemaal (of het moet Bahia zijn).

• F4Ever

tegen NAC gewoon volgende ronde geen probleem

• swansea

oh ja?Weet niet of de heren miljonairs de motivatie kunnen vinden…………..

• Wim

Biseswar was, zoals zovaak dit seizoen, een van de dreigendste en beste Feyenoorder. Tot de laatste minuut bleef ie werken, wat ook niet van iedereen gezegd kon worden. Ik vind dat ie een basisplaats verdiend.

Wijnaldum is een erg goed jong talent maar vandaag leek het seizoen voor hem te lang duren.

• Wim

Pattinama ken ik niet.

• Wim

Willen met vakantie. Sterker nog, ze zijn al met vakantie. Kijk vanavond maar naar de samenvatting. Is zo klaar.

• jerry

zonder biseswar eindig je gewoon i n het rechterrijtje!!! met afstand de meest gevaarlijke aanvaller dit seizoen

• jerry

precies