Belachelijke rode kaart

• Tim

je hebt een elleboog en een elleboog ma daar denken sommige helaas anders over en als je voor dat van kevin rood geeft dan is dat van Cisse donker rood en geen geel

• FR1908

pffff Tim wordt je niet moe van je zelf???

Ga slapen en ga aub dromen dat Hofland geen Rood kreeg.

maar zoals je weet; dromen zijn bedrof!!!!

• Feyenoord 1908

ik ben het volkomen met Tim eens, als je goed kijkt springen ze allebei omhoog en springt Hofland gewoon hoger als die Roda speler, daar kan Hofland niks aan doen toch?? Als je hier rood voor geeft kan je in 1 wedstrijd 10 rode kaarten geven, Tim goed gezien!

• FR1908

Klopt ook, maar Hofland gaat een duel in met beide ellebogen….en hij raakt hem, dus rood.

• Tim

Feyenoord 1908 ik vind dat ook ik durf met alles te zegge dat die niet veel wedstrijden krijgt , als dat wel zo is, is dat oneerlijk maar ik heb een andere mening als sommige maar zijn er tog nog wat mensen met mij eens

• FR1908

het was ook geen ernstige of smerige overtreding, dat hoor je mij niet zeggen.

Hij ging dat duel gewoon verkeerd in en als je dan je elleboog in het gezicht van de tegenstander achterlaat is dat gewoon rood.

zal 1 a 2 wedstrijden schorsng zijn denk ik, geen 3 of 4 zo erg was het ook weer niet.

Maar….wel rood en als je realistisch bent zal je dat moeten bekennen.

vraag me af hoe je had gereageerd als bijvoorbeeld Suarez zo had ingekomen bij een speler van ons, dan was het donkerrood geweest waarschijnlijk.

• Milo

We moeten de beelden maar eens opnieuw terug zien in slowmotion.

• Tim

Hij raakt hem dat zie ik ook maar ik zie veel ergeren ellebogen in wedstrijden waar niks voor gegeven word, ik vind het daarom belachelijk, kan mij niet voorstellen dat die hier meer als 2 wedstrijden voor krijgt, waneer word dat bekend gemaakt????????

• jerry

zuiver rood!! kost hem minimaal 4 wedstrijden

• Tim

haha jerry