Belachelijke rode kaart

• jerry

vanaf 1975 elke thuiswedstrijd beste robje, en sorry tot 2003 net geen 30 jaar, nu ga ik naar 7 wedstrijden per seizoen behalve dit seizoen, nu ben ik slechts naar 4 wedstrijden geweest vanwege een rede, maar ik heb dit jaar niet veel gemist of wel, en maakt het me een mindere supporter als ik niet in de kuip ben?

• Ruud

Ben je al zo oud?

• jerry

nog net 39, toen ik 6 was moest ik met mijn ouders mee, hahaha

• Ruud

en terecht….

• jerry

laatste jaren wat minder gegaan, en dit jaar kwam ik slechts tot 4 wedstrijden omdat er andere belangrijke prioriteiten zijn… feyenoord is zeer belangrijk maar er is meer dan feyenoord!!!

• F-Boyz

Wellicht een idee om op www.scheidsrechter.nl de spelregels te downloaden. Dan zul je zien, de scheids kon niet anders en had helaas gelijk.

• F-Boyz

Tuurlijk zijn er ergere, tuurlijk geven sommigen geel. Neemt niet weg dat hij hem gewoon kan geven, zonder dat hij uitleg hoeft te geven. Want de meesten kennen de regels en die zeggen gewoon rood.

Tuurlijk raakte Blom zo in de war, dat hij op het laatst niet consequent meer was.

Maar neemt niet weg dat dit dus gewoon rood was, niets belachelijks aan.

• F-Boyz

Ik heb de reacties terug gelezen van Jerry, maar daar staat niks in dat Kevin hem wilde vermoorden. Enkel een constatering van de feiten.

• F-Boyz

Het viel ook wel mee, maar daarmee is het nog steeds gewoon een rode kaart.

De regels zijn niet zo moeilijk en geven de scheidsrechters een goede houvast. Helaas was Blom die op een gegeven moment kwijt.

• BJW

Het enige wat je wel kan zeggen, is dat het geen bewuste elleboog was. Ik bedoel met het doel hem behoorlijk te raken.