prima dat is ook nodig maar dan echt alleen voor dat
klopt!!! eddy voor feyenoord is t voorbij topclub af!! de nieuwe reddingsboei is t nieuwe stadion …………….80000 man kunnen er in dat wordt lachen in de jupiler leage!! mijn laatste greintje hoop is al lang vervlogen, ben erover aan t nadenken om me seizoenkrt op te zeggen de rede feyenoord is feyenoord niet meer ik wil en kan hier geen deel meer van uitmaken t kost me steeds meer moeite om naar de kuip te gaan!!groet tommmie f , een verbitterde gefrustreerde en murw geslagen feyenoorder.
dit is best een heftige beslissing tommie…. ik weet waar je over praat, een x-aantal jaar geleden kon ik het ook niet meer opbrengen om om de zondag naar de kuip te gaan, was in totaal een uurtje of 6 a 7 kwijt, daarom selecteer ik nu de wedstrijden waar ik heen wil gaan, dit jaar door omstandigheden wat minder dan andere jaren…. maar er is geen greintje hoop meer bij je lees ik nu…. enkel investeerders kunnen deze club nog redden anders moet je snel afscheid nemen van duurbetaalde spelers en bouwen aan de jeugd met wat modale spelers erbij en dan weet je zeker dat je rond plaats 7 a 8 zal spelen want groningen, twente, heerenveen, az, hebben ons al lang ingehaald
de rede is wel verschillend, mij gaat t puur om dat feyenoor feyenoord niet meer is!! mss met hulp van de investeerders ( verkopen zullen er niet zijn) is er wat mogelijk en komt mijn hoop weer terug!! toch wil en kan ik niet geloven dat er geen enkel persoon/investeerder geld in feyenoord wil pompen , degene die bereid zjn dat te doen moeten met alle macht , en ja dan heb je het over gudde en jacobs, die investeerder over de streep worden getrokken!!! dat is een taak van mensen bezieling/ betrokkenheid en charisma enige kennis van zaken is een pre, die eigenschappen missen onze huidige machthebbers dat zijn notabelen die t liefst op de achtergrond vwerken totsaal de verkeerde mensen!!! deze 2 mensen zonder persoonlijkheid moeten de investeerders over de streeptrekken……..een mission impossible!!
de beslissing is nog niet genomen, maar ik weiger om aan de verlakkerij mee te doen van de huidiger bestuurders!!! gudde en jacobs kunnen t niet alleen maar in t verleden hebben enkele bestuurders aardig voorwerk verricht om deze mooie club ten gronde te richten!!! daarbij zijn t bestuurders die op dit moment de leiding hebben , dus de beslissingen nemen!!
Daar heb je absoluut gelijk in.
Die Gudde en Jacobs MOETEN weg!.
Maar hoe krijg je die 2 weg?
En wat je schrijft dat er geen investeerders zijn die geen geld in Feyenoord willen pompen geloof ik ook niet.
Daar moet een reden voor zijn!…..Ja de reden is die zelfde Gudde en Jacobs.
En van die FSV hoor je ook niets, doen niets en willen m.i. ook niets doen en die 2 weg te krijgen. Want zij moeten toch ook inzien dat daar de schuld is.
Mijn hoop is echt gevesigd op Been en Beenhakker.
Vraag me niet waarop ik die hoop baseer, maar hij is er in ieder geval wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?