Ik kan je begrijpen…nu wordt je ook een wegloper genoemd…in mijn ogen ben je dat zeker niet. Ook jij hebt de ogen geopend,en bekijk dit van een realistische kant!
Ik heb na vele jaren trouw ook besloten om even pas op de plaats te maken. Ik ga het volgend seizoen maar even niet….wat men ook vindt….dan ben ik maar een wegloper!
Mijn mening:
Ik zie totaal geen structuur….beleid en visie meer bij Feyenoord. Men verschuilt zich steeds meer…en weten zelf ook niet meer om de club meer armslag te geven. Investeerders als ze er al zijn….trekken zich terug in hun hol…en laten zich niet meer horen!
Zoals de zaken nu gaan, dan speelt Feyenoord zich nog net in het linkerrijtje…want kwalitatief leggen we het al lang af tegen vele provincieclubs.
Ook de instelling en uitvoering zijn Feyenoord onwaardig. Dit doet mij zeer aan de ogen. Ik vraag mij werkelijk af wat ze tegenwoordig nog aan het doen zijn op een trainingsveld.
Daarom zie ik ook niets in die net-nietjes die nu genoemd worden om Feyenoord beter te maken. Ook dit is weer weg gegooid geld….Daarom zeg ik nu…als dit de visie is van Beenhakker en Been….dan doen ze het zeker niet beter dan Verbeek!
Nogmaals….ik deel je mening en hoop dat het toch nog positief wordt….maar ik vrees het ergste….
groeten,
d'henry