VI:nu

• jerry

die hoop heb ik ook een beetje, maar als ik de aankopen van nec van afgelopen jaar zie (bouaouzan, colins john en radomski) en ze willen gentenaar en fernandez halen, dan denk ik bij mezelf, zouden ze feyenoord niet beter willen maken? want ik zie in deze 2 geen toegevoegde waarde!!!

• tommie F

ik kan ze alle 2 niet beoordelen, weet wel dat gentenaar 2 opvallende jaren heeft gekeepd bij nec. daarbij jerry je vetrouwd op been , daar is je hoop op gevestigd, maar in de volgende zin twijfel je aan hem???

• jerry

ik zie in hem een prima trainer, waarop dit is gebasseerd weet ik ook niet, maar vorig jaar heeft hij wel wat neergezet bij nec, maar zijn aankopen zijn wat ongelukkig en dan druk ik me mild uit….. snap je???

• tommie F

ok duidelijk!! toch jerry t is logisch dat zre deze categorie spelers halen , transfervrij of op huurbasis er is geen geld!!! daarbij zijn we een ordinaire middenmotor!!

• jerry

tuurlijk weten we dat er geen geld is, maar dan zou ik geen spelers aantrekken die een hoop geld moeten kosten die ons waaschijnlijk toch niet beter maken, ga dan lekker door met tiendallie, bahia, nieveld, leerdam, fer, janota, patinama, biseswar, wijnaldum, schet, darley enzovoort met daarbij wat ervaren krachten als tomasson, makaay, gio en de ervaren jeugdige speler als el ahmadi

• d'henry

Ik kan je begrijpen…nu wordt je ook een wegloper genoemd…in mijn ogen ben je dat zeker niet. Ook jij hebt de ogen geopend,en bekijk dit van een realistische kant!

Ik heb na vele jaren trouw ook besloten om even pas op de plaats te maken. Ik ga het volgend seizoen maar even niet….wat men ook vindt….dan ben ik maar een wegloper!

Mijn mening:

Ik zie totaal geen structuur….beleid en visie meer bij Feyenoord. Men verschuilt zich steeds meer…en weten zelf ook niet meer om de club meer armslag te geven. Investeerders als ze er al zijn….trekken zich terug in hun hol…en laten zich niet meer horen!

Zoals de zaken nu gaan, dan speelt Feyenoord zich nog net in het linkerrijtje…want kwalitatief leggen we het al lang af tegen vele provincieclubs.

Ook de instelling en uitvoering zijn Feyenoord onwaardig. Dit doet mij zeer aan de ogen. Ik vraag mij werkelijk af wat ze tegenwoordig nog aan het doen zijn op een trainingsveld.

Daarom zie ik ook niets in die net-nietjes die nu genoemd worden om Feyenoord beter te maken. Ook dit is weer weg gegooid geld….Daarom zeg ik nu…als dit de visie is van Beenhakker en Been….dan doen ze het zeker niet beter dan Verbeek!

Nogmaals….ik deel je mening en hoop dat het toch nog positief wordt….maar ik vrees het ergste….

groeten,

d'henry

• tommie F

thx henry , ik ben er nog niert over uit maar hoop dat heren been en beenhakker iets van hoop/verwachting kunnen brengen deze zomer!! wie weet ga ik dan toch , mijn grootste \wens is dat feyenoord weer feyenoord wordt, dat je weer trotskan zijn op club en spelers!!!

• jerry

maar ondanks jaren lang wanbeleid hebben we ook kunnen genieten van spelers die voor feyenoord hebben gespeeld die je nu ziet schitteren bij topclubs (van persie, kuijt, kalou) en nu zien we dat het talent wat we hebben zich goed staande houden, want ze zijn misschien wat wisselvallig maar de talenten die we hebben kunnen alleen maar doorgroeien (leerdam, biseswar, wijnaldum, fer) en daarvan zal je het nodige moeten verkopen voor hopelijk veel geld zodat je daarvan je elftal op diverse plekken kan versterken!!! en spelers die overbodig zijn en niets toevoegen en een hoop salaris kosten, die moet je gewoon proberen te verkopen zodat je daar eventueel wat jongere spelers kan halen die toekomst hebben en spelers die later doorverkoopbaar zijn!!