Hypocriet hopelijk reden, om v Dijk nu optestellen?

• Bloedgroep-FFFFF

Door omst.heden late reactie,………maar alsnog mijn verbazing:

“ Namens de club” ..stond ik klaar voor zieke kinderen, ……..(Hypocriete Hufter!)

–supporters, sponsors en pers!! (Kwijl,kwijl, slijm, slijm.Eigen belang toch?)

Nu pas lees ik het hier, na eerder wel in de media:

Het meeste irriteert aan het stukje van jank-lip Henkie de onbegrepene!

Wat een walgelijk lelijk karakter heeft deze miljonair, ikke ikke en de rest kan echt stikken.

Deze man die in luxe leeft in het al rijke Ned., waar je alles om handen hebt,alles te koop is en o.a. ziekenhuizen een GEWONE ZAAK zijn,

gaat nu ineens zeggen dat hij ALLEEN plichtmatig ……..

is gegaan? naar degene die het lich. slechter hebben getroffen?

- Zieke kinderen!!… of invalide?

Hoe belangrijk voor bedlederige of ernstig zieken?

Een “ kleine moeite, maar een heel groot Gebaar” voor de medemens !

Henk ging dus alleen maar om “zijn eigen hachie, zijn goede smoel te laten zien”,

omdat het hem zou sieren? Pardon, wat een hypocriete zak !!

-Omdat het “ zo hoort, of de club die traditie al jarenlang heeft”

Dat jankerverhaal gaat nu ineens ALLEEN om fatsoen, …

- Slijmen bij sponsors, supporters en pers dus?

om er zelf maar GOED uit te komen in dit bizarre seizoen?

-Overlijden? Begrafenis?

wilde hij toch ZELF? Vele hadden liever toen ook Rob v Dijk in de Goal gehad.

Mag hopen dat de club hem v.a. NU passeert in de ozo belangrijke Play-offs .

v Dijk in de goal, die volg seizoen immers WEL onder contract staat, waarom? Heeft deze 40 j. alsnog ZELF afgedwongen, met Rust, zelfverzekerdheid en scherpte.

Is het niet om het team alsnog te laten winnen, dan wel uit fatsoen? deze man voorgoed nu gedag te zeggen! Walgelijk Ego, de man die zelf nog geen papa is!

Laat staan, geen ziekte te kunnen inschatten?

Wat een hufter, sorry.

• dennis

Lijkt mij ook niet meer dan normaal om v Dijk nu in de play-offs te laten keepen.Timmer heeft toch zn afscheid al gehad afgelopen zondag,dus over en sluiten met die stumper.

• Bloedgroep-FFFFF

Dennis, ik hoop het van Harte, ik weet niet hoe het exact zit!

Wie weet hoe dit zit?

Theo, Greene, Timmer idd NOOIT meer met ´t Feyenoordshirt?

M.Mols mag van mij nog wel meedoen.

• het medium

heel erg dom van timmer om juist nu kritiek te uiten

in mijn team zou ik zeker maatregelen nemen en hem direkt uit de selectie verwijderen.

ik hoop dat vlemmings ballen toont en dit ook met timmer doet daar je in van dijk een betrouwbare vervanger heb

begrijp dat hij teleurgesteld is maar had gewoon moeten wachten tot de playoffs voorbij zijn

dus adios timmer

• dennis

Zo is het en niet anders,had ie maar na moeten denken.

• Bloedgroep-FFFFF

Precies, ben blij dat meer zich hieraan storen, dat hij, ondanks teleurstelling, toch echt TE VER buiten zijn boekje is gegaan door dit zo te stellen.

Hoop dat Vlemmings“ idd de ballen heeft”, dit niet te toleren! Maar is zachtmoedig en sociaal, Medium, kijk in je bol en zeg ons………Tot ziens, de zwakste schakel kan nual naar clubs gaan, om zo een contract los te peuteren, wij gaan door met v Dijk!!

• Herb

Ik ben geen Timmer-fan, integendeel. Ook had hij zijn kritiek even voor zich moeten houden, maar jouw reactie vertoont ziekelijke neigingen. Schaam je diep.

• Bloedgroep-FFFFF

Velthuizen vervangt Timmer in Hoenderloo

dinsdag 12 mei 2009 15:53

(Novum) - Bondscoach Bert van Marwijk heeft Piet Velthuizen alsnog uitgenodigd voor een serie extra trainingsstages van Oranje. De doelman van Vitesse is in Hoenderloo de vervanger van Henk Timmer, die met zijn club Feyenoord nog uitkomt in de play-offs. In totaal zijn twaalf kandidaat-internationals uitgenodigd voor de stages, die staan gepland voor 20/21, 25/26 en 28/29 mei.

Om dezelfde reden als Timmer ontbreekt ook Giovanni van Bronckhorst. De trainingsstages vinden plaats met het oog op de komende interlands van Oranje tegen IJsland (6 juni) en Noorwegen (10 juni). De twaalf spelers die zich volgende week donderdag in Hoenderloo melden hebben na dit weekeinde geen competitie- of bekerverplichtingen meer met hun club.

De uitgenodigde spelers zijn: Ibrahim Afellay (PSV), Nordin Amrabat (PSV), Edson Braafheid (FC Twente), Eljero Elia (FC Twente), Dirk Marcellis (PSV), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Maarten Stekelenburg (Ajax), Piet Velthuizen (Vitesse) Gregory van der Wiel (Ajax), Robbie Wielaert (Ajax) en Demy de Zeeuw (AZ).

• patrick

vind het wel netjes verwoord hoor!

• whassup

Nou de frustratie zit diep zeg bloedgroep FFF!

Had ie dan moeten zeggen dat hij toen liever niet naar dat ziekenhuis was gegaan of had ie moeten zeggen dat hij niet namens de club kwam? Hij zegt niets verkeerd want hij was er toch ook namens de club? Denk je nou echt dat alle andere voetballers ( ook die van andere clubs ) dit wel uit zichzelf doen?

Iedereen doet dit alleen maar omdat dit toevallig zo hoort en het bij de werkzaamheden hoort als je voor die club speelt. Waarom gaan de andere spelers dan maar 1x per jaar en gaan ze op eigen gelegenheid niet vaker als bekende voetballer zijnde?