Nou, er zijn er genoeg gelukkig, die wel meerdere malen uit zichzelf naar toegaan.
Maar ieder zijn mening whassup.
Als de club dit vraagt en het schijnt nu i neens zo´n opgave voor hem te zijn geweest, tjah, hoe sta je sociaal in het leven? Genoeg spelers waar het nieteens van bekend is, doen juist die dingen, zonder dat ze er zelf ruchtbaarheid aangeven.
Het is voor voetballers, die gem. meer thuis zijn als vele anderen, ozo gemakkelijk, om ergens heel zieke kinderen in het Sophia of waar ook de dag van hun leven te geven, door gewoon Alleen maar langs te gaan en mee op de foto met handtek. Wat een moeite zeg, in hun toch wel fijne rijke leven, je hobby is je werk geworden, hoeveel mooier kan het nog?.
Onbegrijpelijk dat dit een “ opgave” is voor spelers. Ze hebben de mooiste baan, mooiste salaris vaak en komen regelmatig in de mooiste oorden, wat is er dan zo érg en plichtmatig aan, om gewoon eens GOEDS te doen? Makaay doet het regelmatig en heeft een Foundation,net als Lucius e.a. net als Hofland en zijn maten ook regelmatig gaan.
Kevin zelf heeft meegemaakt, wat er dan in een ouder omgaat, als je kind zo slecht ligt. Gelukkig heeft zijn zoon het overleefd, waar andere voetballers hun kind wel verloren.Denk aan Alfred Schreuder, komt meer voor als we denken, toch? Er zijn gelukkig meer spelers die er gewoon GEEN moeite meehebben.
Die wel beseffen, dat er meer is als alleen maar voetbal, luxe en veel geld.
Maar ieder zijn mening, ik zou gek worden, meerdere met mij, ik hoef/zal geen namen te noemen, respecteer dat gewoon, net als dat ik respecteer dat het voor jou wel begrijpelijk schijnt te zijn, dat het “MOEST v d club ” maar ´t nu kennelijk teveel gevraagd vond. Had ook die dag naar de Golfbaan kunnen gaan, maar het is maar net je insteek in het leven,wat is belangrijk: Ookeens wat voor ANDEREN te doen,jammer dat juist dat teveel gevraagd is, zovele blije kids, zieken…..allemaal door er alleen maar te zijn….,voor anderen die het minder hebben getroffen in ´t leven.
Mag ik dat mss raar vinden en ONbegrijpelijk ? Zoveel mensen, zoveel meningen!