Oude glory

• manuelbrielle

Ik heb het gevoel dat Been en Beenhakker veel oud spelers wilt halen.

Daarbij doel ik op de winst van de Uefa cup 2002.

Dudek was een geweldige keeper mooi cariere bij Liverpool gehad.

Alleen ga je nu weer proberen die man weer top te maken na bijna niet gespeelt te hebben. Die man maakt zich belachelijk als hij niet meer op zijn niveau komt als toen. Dat zie je met V Basten een groot voetballer maar is nu gekleineerd als coach dat zijn toch dingen die blijven hangen.

Of neem Tomasson een goede speler maar nu is hij redelijk veel gebleseert en heeft niet meer de vipe die hij had in 2002.

Ik heb mijn twijfels bij Dudek is een oude keeper zit op zijn eind van zijn cariere,

Kost waarschijnlikjk aardig wat loon.

daarin tegen Gentenaar is 10 jaar Jonger een Nederlandse keeper en gewoon een hele goede.Dat hij 3 keeper is of was, is grote onzin want hij is 1 keeper waardig.

terwijl Boscker en Vonk vroeger ook niet als eerste keeper waren benoemd.

Het enigste voordeel is de transfervrije status van Dudek maar Gentenaar zou een veel betere inverstering zijn.

• SKL

Wat jij zegt over de leeftijd van Gentenaar klopt absoluut niet. Dudek is ruim 2 jaar ouder dan Gentenaar. En niet zoals jij zegt 10 jaar.

Tevens is Gentenaar ook transfervrij, dus daarin verschilt die niet met Dudek.

• manuelbrielle

Ja sorrry je hebt helemaal gelijk.

Maar toch sta ik meer achter Gentenaar.

Want heb niet het idee dat je een oud icoon moet terug te laten komen.

waar de verwachtingen zo hoog zijn van iedereen dat hij nog steeds de top keeper is als 2002 en de glory jaren bij Liverpool

23-03-1973 Dudek

30-09-1975 gentenaar

• dennis

Snap niet dat men zich hier druk maakt over Dudek of hij nog goed zou zijn of niet.Denkt men dat men bij Madrid zomaar iemand een beetje 2e keeper laat zijn of zo :-(.Hij wordt toch zeker op niveau gehouden daar lijkt mij,want hij moet er toch staan mocht er wat met Casilias gebeuren toch of zie ik het nu verkeerd.Kijk naar v Dijk die is al 40 en daar zijn we toch ook blij mee,dus waarom niet met Dudek van 36!!!! En qua salaris zal ie ook heus geen top eisen of vragen,lijkt mij dat men samen met Leo en Mario daar toch wel uit zou moeten komen.

• Lars

De vorige 2e keeper van Real Madrid is nu ook de 1e keeper van Zaragoza en ik denk dat dat toch wel qua niveau niet veel slechter is dan Feyenoord. (Daarnaast heeft Dudek wel wat meer bewezen dan Cesár).

Ik denk dat Dudek een betere keuze is eigenlijk… meer ervaring kent de club al en kan onze jonge keepers meer leren dan Gentenaar.

Ik zou eigenlijk geen één reden weten waarom Gentenaar een betere keuze is.

Leeftijd: maakt niet veel uit voor keepers en ze kunnen beide minimaal 2 jaar mee.

Transfervrij: beide

Taal: spreken beide nederlands

Club kennis/liefde: Dudek kent Feyenoord al.

Beide al met Been gewerkt denk ik (of met beenhakker of been in ieder geval)

Salaris: dat is voor Gentenaar mss wat lager.

Wedstijdritme: Beide spelen al jaren niet elke week een wedstrijd.

Ervaring: Dudek Championsleague, international, topclubs

Kwaliteit: Dudek was beter dan Gentenaar ooit geweest is die gewoon net als Henk te klein is.

• manuelbrielle

klopt dudek is goed, maar als hij niet op normale niveau terug komt dan is hij niet serieus te nemen .

de 2e keer Pierre van Hooijdonck was ook om te lachen.

Ik denk niet dat het verstandig is om Dudek terug te halen.

• Marcvh

En stel je nou eens voor Gentenaar ook zijn oude nivo niet haalt. :@

Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen

• jorW

ja stel gentenaar komt, dan moet hij er gelijk staan want als die dan een fout zou maken heb je helemaal een probleem, en die cesar is toch keeper van valencia.

Ik zou Dudek wel goed vinden, als je idd bij madrid 2de keeper bent dan moet je er toch nog wel wat van kunnen, verder traint die met de beste spelers en trainers

• manuelbrielle

Ja bij real gaat het het om het halen van spelers en een speler met een staat van dienst is bij real erg aantrekkelijk ook al heet hij Drenthe

Gentenaar is beter

Ik ben een Dudek fan maar die moet je in zijn waarde laten en goede herinerringen aan hebben en niet opnieuw proberen.

Gentenaar is de man wat mij betreft.

hij is 10 jaar jonger dan v.dijk

• dennis

Wel opletten he,hij is niet 10 jaar jonger maar 2 jaar.En geef iseen goede reden waarom Gentenaar beter zou zijn!!!!!!!!!!