Oude glory

• manuelbrielle

ik zei 10 jaar jonger dan v.dijk.

Gentenaar is een keeper die goed gepresteert heeft bij Nec.

Ook heeft hij bij Dortmund gezeten.

Hij is ten onrechte 3de keeper bij 020.

en eredivisie waardig een nederlandse achtergrond. uitstekende prof.

Dudek is een geweldige keeper.

bij de uefa cup winst en bij Liverpool geweldige gekeept.

Deze man is een club icoon en moet je ook zo herrineren.

als je mensen terug haalt haal je ze op de history van toen der tijd.

dat is niet meer terspraken.

kijk naar pierre zijn terug komst was geen sucses.

bij real verdient hij een geweldig salaris.

als je real beoordeelt halen ze spelers om het halen.

nu mogen alle hollanders weer vertrekken.

3 maanden geleden werd huntelaar gehaald als een geweldige aankoop. nu mag hij weer weg

Dus Eeen voetballer die prijzen heeft gewonnen en geimponeerd heeft bij een club is altijd welkom bij real.

Dudek was transfer vrij naar een jaar op de bank te hebben gezeten bij liverpool

Na het behalen van de cup met grote oren kwam reina

en werd gepaseerd.

en verwelkomt door real omdat ie transfer vrij was en een staat van dienst heeft.,

meer niet

• Lars

ja allemaal leuk en aardig, maar jij vind dus dat je geen spelers terug moet halen die aantoonbaar meer hebben bereikt (dudek tegen gentenaar)?

Belachelijk natuurlijk…. dan hadden we ook wel hoogendorp kunnen halen inplaats van Tomasson, want die heeft ook reserve gezeten bij een duitse middenmotor. En niet zoals dudek of tomasson tussendoor ook nog bij een topclub “gespeeld”.

Naja ik begrijp manuel niet, maar de meeste zijn het geloof ik hier voor de komst van dudek tenopzichte van Gentenaar!

• dennis

Oke je geeft redenen aan maar die overtuigen mij in ieder geval niet.Dus als Kuyt over een jaar of 3 eventueel terug zou willen komen zeg jij ook laat maar want hij heeft hier al gespeeld :-(

• CROOSWYKER

dudek kan in nederland nog makkelijk mee .het niveau is hier veel lager

• mister ed

yep, sorry hoor, maar Gentenaar heeft goed gekeept bij NEC? Dus??? Veel liever Dudek dan Gentenaar. Maar ieder zijn mening natuurlijk, dat is zo lekker aan dit prikbord

• mickey

wat zegt dit dat Dudek 2e keeper is bij Real,Gentenaar is 3e keeper bij 020

• Duco-FR

je lult uit je nek over dudek, zoetebier was toen keeper bij de uefa winst! Voorderest vind ik gentenaar helemaal geen goeie keeper

• F-Boyz

Klopt, maar willen wij niveau plaats 7 tot 10 blijven. Vraag je dat eens af.

Zo ja! Blind halen die jongen.

Wil je hoger dan moet je de jongen halen die de komende 10 jaar bij het Nederlands elftal kan zitten. En met een beetje pech vang je net als voor de Goeij er een paar miljoen voor. Dat zijn keuzes, dat is beleid met een gedachte.

Maar ja, pappen en nat houden en het legioen is al tevreden. Helaas………….

• d'henry

Misschien is het je ontgaan….maar ik ben al tijden ontevreden over het beleid van Feyenoord.

Daarom zie ik het op dit moment niet zitten….en de investeerders geloven het ook wel. Zij denken…ons geld verdwijnt in een bodemloze put….dan kan ik het geld nog beter zelf in de Maas gooien. Dan zie ik er tenminste nog kringen voor terug!

Nogmaals ze leren het nooit….haal kwaliteit, wat nog door verkoopbaar is….of ga gewoon verder met wat je al hebt. Maar de gedachte hier achter om hoger te eindigen als vorig jaar….ik denk het niet….Vooral de ervaren mensen zijn mij gewoon tegen gevallen….

Helaas zie ik op termijn geen verbetering ontstaan…laat staan of die er ooit nog komt!

d'henry