Timmer dronken afgevoerd voor wedstrijd

• jerry

alleen de jongere spelers hadden een meerwaarde

• Wim

Hadden, inderdaad.

Wijnaldum en Fer, Tiendallie, Leerdam, ?? Ik zie momenteel hun meerwaarde niet meer.

Eerlijk gezegd vind ik Tomasson, Makaay en Gio nu een meerwaarde hebben.

• jerry

sorry, maar ik zie gio steeds vaker cruciale fouten maken, maar vandaag was iedereen ondermaats…. maar de jonkies zijn misschien wisselvallig en dat mag, maar biseswar, wijnaldum, fer en ook bahia doen het ober het algemeen goed

• Wim

Ik vind dat ze het goed deden ipv doen.

• jerry

in deze wedstrijd en de wedstrijd tegen roda ben ik dat volledig met je eens, maar de wedstrijden daarvoor speelden ze goed en dat is inderdaad verleden tijd dus moet het zijn deden, dus heb je gelijk, hahahahhaha

• Wim

Maar nu gaat het ergens om. Druk, tegenstand, conditie, etc.

En zijn deze spelers dan beter of slechts middelmaat?

De spelers van Roda en NAC hebben ook een heel seizoen gespeeld maar zetten ons toch in ons hemd. (o o o wat let ik op mijn woorden)

• tommie F

noem t maar een regelrechte schande want dat is t !! dan speel je nog wel met landzaat, de cler, timmer, makaay, tomasson, en van bronkhorst 2ex en 4 iunternationals de grootverdiener die t op t moment laten afweten!!!

• Wim

idd een schande!

Vreemd wereldje, dat voetbal. Disfunktioneren op zulks nivo heeft in elke beroepsgroep grote gevolgen. Ontslagen, degradatie of begeleidingsprocedures, herplaatsing, …. Noem maar op.

Hier gaat het geklooi gewoon door. Speelt een speler een wedstrijd redelijk of scoort eindelijk en alles is weer pais en vree.

• jerry

als ik op mijn werk een wanprestatie lever dan moet ik me melden bij mijn baas, maar bij een wanprestatie van feyenoord kan dat allemaal getolereerd worden!!! het is te triest voor woorden hoe het veldspel vertonnd wordt!!!

• Wim

Dat bedoel ik. Voebal is een raar wereldje.

Wanneer iemand in Nederland door keihard werken meer verdiend dan onze minister president valt heel de media over die persoon heen. Balkenendenorm!

Owee wanneer een voetballen MINDER verdient en slecht voetbalt!?