Timmer dronken afgevoerd voor wedstrijd

• jerry

weet je nog? toen er werd gezegd feyenoord moet overal sanneren, van klein tot groot, het eerste waar de spelers mee kwamen is: contract is contract, stel je eens voor ze zouden geld moeten inleveren….. want ze hebben het al zo slecht zonder te presteren!!!…..

even voor de grap wim, schrik niet!!!

gio 2.2 miljoen

landzaat 1.6 miljoen

makaay 1.6 miljoen

de cler 1.3 miljoen

hofland 1.2 miljoen

lucius 810.000 euro

timmer 760.000 euro

de guzman 710.000 euro

bruins 450.000 euro….

en zijn ze hun geld waard wim????

• swansea

nog geen kwart…..

• willem

Waarom sla je die snurker van een Bahia over , ook snel afvoeren , zou enkel niet weten naar welke club want gratis is hij nog niet te slijten

• FR1908

wie bewijst dan dat hij 3 x in de week in de skihut te vinden is?

dat bericht komt wel vaker, maar elke keer dezelfde foto of beelden.

Weet je nog, de wolf, fraser, van gobbel etc…. die waren elke week in de baja te vinden maar daar hoorde je niemand over.

• FR1908

haha

Ik zal het niet zo overdreven stellen als jij, maar ik deel weljouw mening dat het gewoon een matige verdediger is die ons absoluut niet beter maakt en in 4 jaar tijd absoluut geen progressie gemaakt heeft.

• Wim

Er zouden sancties mogelijk moeten zijn.

Ongestraft disfunctioneren past in geen enkele beroepsgroep dus hoort ook niet in de voetballerij te kunnen.

Enne, contract? Recidivisten, (en die lopen er genoeg rond van jou rijtje) ontslag.

Krijg ik ook als ik bij herhaling dezelfde grote missers blijf maken.

De ongemotiveerde kliek kost de werkgever veel geld en brengt de direkte bedrijfsvoering ernstig in gevaar.

Inkomstenwerving wordt de vereniging ontnomen middels oa. sponsoring, europees voetbal, etc.

De klanten (lees supporters) worden ontevreden en zouden over kunnen stappen naar de concurentie. (Ze weten dat we dat verrekken natuurlijk)

Ik begrijp niet dat een directie geen stappen onderneemt.

• jerry

omdat ik alleen de salarissen van de nederlanders weet en ja bahia is nog altijd de minst slechte optie!!!

• whassup

dan is dit de foto van de vorige keer denk ik Jerry want rechts op de foto staat Tim de Cler!

• jerry

maar hierover heb ik ook geen oordeel!!! hij doet maar lekker denk ik maar, zolang het feyenoord niet schaadt….