feyenoord moet eerst spelers verkopen voordat ze begroting sluitend kunnen krijg

• The Hitman

1 jaar eerste divisie en schulden vrij, best slim beter dan x jaar kloten op plek 8

• von

maar vergeet niet dat als je failliet verklaard wil worden dat je spelers dan ook vrij zijn om te gaan……………………….

• The Hitman

ik snap dat dit een ingewikkelde constructie is, die je heel goed in kaart moet brengen maar in ieder geval de moeite waard om uit te zoeken we moeten iets, parallel een aantal ideeen ontwikkelen lijkt me verstandig

• SKL

In het bedrijfsleven had de meeste bedrijven dit al gedaan, maar voor een voetbalclub is het nogal een risicovolle zaak.

De spelers zullen moeten worden overgeheveld naar een nieuwe N.V. Maar aangezien feyenoord ‘failliet’ is zullen er nieuwe contracten moeten worden afgesloten, en dan is het maar de vraag of ze allemaal blijven.

Tevens moet je een licentie krijgen voor het spelen van betaald voetbal. Als feyenoord die na een doorstart niet krijgt kun je in het amateurvoetbal gaan beginnen. En ik denk niet dat dit de bedoeling is.

• The Hitman

misschien fuseren

• CROOSWYKER

mischien heb feyenoord al wat geld gehad

ze gaan niet voor niks naar spelers kijken

• d'henry

Ik geloof niet meer in deze verhaaltjes….er moet keihard gesneden worden om de begroting weer enigszins op orde te krijgen.

Van een kwaliteits injectie komend seizoen….ik denk het niet….Je mag hopen dat de jeugd ons legioen gaat verrassen….maar we zullen zien.

d'henry

• kobusz

Het zegt wel iets hoever de club is gezonken. Zometeen Wijnaldum verkopen om de begroting (6 mio naar beneden) sluitend te krijgen. Hiermee ook gelijk een bewijs van onvermogen van iedereen die zich in het bestuur van Feyenoord bevind / een schande / een ECHTE topclub onwaardig. (maar dat zijn we al lang niet meer).