Op sterven na dood

• FR Dicky

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ons cluppie op sterven na dood is. Het gaat met het jaar slechter, de schulden worden groter en we eindigen steeds lager…. Vraag me af of het ooit nog goed gaat komen, want het is nu gewoon een groot zinkend schip…

• wacco-jacco

Gaat niet meer goedkomen Dicky, het is al jaren zo. Wanbeleid en dom zaken doen is aan de orde van de dag in de kuip. Gullit en Wotte, Bosz en Jansen hebben de club naar de pleuris geholpen. Nu doen Gudde en Jacobs er nog een schepje bovenop. Niet te vergeten ook Perridon te vermelden, die elk jaar weer met een grote bek aankomt en altijd weer weggaat omdat hij het niet voor het zeggen krijgt. We moeten gewoon hopen op een of andere rijke oliesjeik of een geflipte chinees die de boel opkoopt, anders kan het allemaal wel eens erg penibel worden en daar veranderen Been en Beenhakker geen @!#$ aan.

• Ferdi

volgend jaar kun je makkerlijk bij de eerste 4 spelen en dan ziet iedereen het weer anders. Want ik blijf erbij dat als wij een nieuwe keeper hebben en 2 verdedigers wij echt niet minder zijn als bijvoorbeeld Twente of PSV.

• wacco-jacco

nee op het veld zijn we dat zeker niet, alleen oganisatorisch zijn we gewoon zwaar ruk. Als er nu eens mensen neergezet worden die echt verstand van zaken hebben dan komen we misschien nog een ergens. Het is toch te gek voor worden dat er helemaal geen cent is, terwijl je @!#$ de grootste haven van de wereld achter je hebt staan. Nee, dan neem je als sponsor Fortis, die helemaal geen ruk kan. Al dat soort shit. Nooit eens helemaal, altijd half of minder. Het glas is nooit half vol, maar altijd half leeg.

• TheGodfather

Oook uit deze ellende komen we weer uit het kan nog jaren duren maar ooit zullen we weer meedoen om de titel.Hier heb ik 100% vertrouwen in ik verwacht dat het de eerste 5 jaar er nog niet in zit maar we komen terug!! Ze noemen ons niet voor niets kakkerlakken wij zijn niet uit te roeien als je denkt dat je er vanaf bent komen ze altijd weer terug.

Feyenoord 4-Ever!!!

• Rene de Lander

Niemand noemt mij zo , in mijn gezicht tenminste !

Maar we gaan er zeker weer bovenopkomen.

• FR1908

Kakkerlak!!!!!! :)

• TheGodfather

Mij noemen ze wel eens zo en ik vind het niet erg ik ben er zelfs een beetje trots op want zoals ik net al schreef een kakkellak ik niet kapot te krijgen!!

• tommie F

die naam kakkerlak doet me niets, toch denk ik dat t t heel moeilijk wordt om ‘tij te keren’ denk dat vele suporters dat nog niet (willen) inzien!!

• ZEUS

we staan er slecht voor,maar zo somber is het allemaal niet.de guzman,fer,biseswar,wijnaldum en el ahmadi zijn toch miljoenen waard en in iets mindere mate leerdam.dan hebben we nieveld en pedro nog die nog verder kunnen groeien en in de jeugd zitten er nog een paar die door kunnen groeien.het belangrijkste is nu europees voetbal te halen en voor komend jaar de schuld niet op te laten lopen (bij het halen van de poule fases europacup ben je verzekerd van 6 thuis wedstrijden) stel je komt ook nog is ver in de knvb beker dan heb je weer extra inkomsten .hofs kunnen we ook nog verkopen en hopen dat landzaad ook weggaat en dan hebben we weer wat meer lucht.