Op sterven na dood

• dennis

Denk juist dat er ook vele zijn tommie F die het te erg somber in zien,met uitspraken als op sterven na dood,en men hoeft alleen de stekker er nog maar uit te halen,die zijn allemaal erg overdreven.Nee dan vindt ik dat Zeus het realistischer bekijkt,en zo kijk ik er ook tegenaan.Allen vergeet je nog een paar namen Zeus :-).We hebben ook nog Patinama,eventueel Erasmus,hoop nog altijd op Vlaar,en dan nog die jonge keepers Mulder,Darley.Inderdaad genoeg potentie om er wat van te maken of het wat te kunnen laten worden.

• d'henry

Ik vraag mij dan wel af….of onze jeugd dan werkelijk zoveel beter is als de concurrenten. Het maakt nog wel verschil….jeugdcompetities en het echte prof bestaan in het milieu betaald voetbal!

Om nu te zeggen dat het allemaal groeibriljanten zijn dat gaat mij te ver. En je kunt wel optimistisch zijn….maar

….Die talentpools gaan Feyenoord de kop kosten! Als er al miljoenen te verdienen zijn (wat ik betwijfel) dan gaat het meerendeel terug naar de investeerders met rente!

Conclussie: Feyenoord had al achterstand op enkele clubs…en dat zal alleen nog verder oplopen….voorlopig is het alleen maar afbetalen van schulden…voordat je gaat genereren en weer kunt gaan groeien! Daarom blijf ik mij grote zorgen maken dat de kwaliteits injectie die deze club nodig heeft er niet komt….en daar maakt Mario Been ook niet veel van!

d'henry

• Milo

Er zijn veel mensen die niet pestimistich denken zoals jij.