voor hen die willen lachen, plaats hier je moppen en laat anderen ook lachen.
Marietje komt uit school en vraagt aan haar moeder: mam waarom gaan mensen altijd met hun benen omhoog naar de hemel? weet ik niet zegt haar moeder hoezo? marietje: ik zag de buurvrouw net naakt op de grond liggen en ze riep o god o god ik kom eraan! o wat raar zegt moeder. ja zegt marietje het was maar goed dat papa erop lag anders was ze nog echt gegaan ook!!!
Er komt een beroemde voetbaltrainer in de Hemel.
Hij vraagt aan god of hij een voetbalclub mag oprichten.
God vindt het een goed idee en gaat dus akkoord.
Dus de trainer zoekt de allerbeste overleden voetballers op.
Een half jaar later komt hij weer bij god aan.
We hebben het beste team ooit, maar er is 1 probleem. We hebben niemand om tegen te spelen.
Ja, zegt god, ik zal wel eens aan de duivel vragen of zijn team tegen jullie wil spelen.
FC de hemel daagt FC de hel uit voor een wedstrijd.
Oke zegt de duivel, maar denk je nou echt dat jullie winnen?
Ja zeker weten. Wij hebben het beste team ooit en mijn spelers hebben heel hard getraind. Ze zijn in topconditie.
Ja dat kan wel zijn, zegt de duivel………
Maar wij hebben alle scheidsrechters!
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: “Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?”
“Mij best,” antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: “Jonge…Feyenoord-fan…redt vriendje…uit klauwen van moordzuchtig beest…-”
“Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan,” onderbreekt het jochie hem.
“O, excuus,” zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: “Jonge Sparta-fan…voorkomt afgrijselijke aanval…door dolle hond…-”
“Maar ik ben ook geen Sparta-fan,” onderbreekt het jochie hem weer.
“O, wat ben je dan?” vraagt de journalist, “Excelsior?”
“Ajax,” antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft: “Lafhartige…Ajax-hooligan…vermoordt…weerloos…hondje”.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?