OT. Moppen topic

• Bertus67

Een vrouw krijgt te horen dat haar man tijdens zijn werk in een bierbrouwerij in een ernorme biertank is gevallen. Zegt de vrouw: “Och jee, wat erg. Hoe is het nu met hem?” Zegt een collega: “Nou het valt wel mee geloof ik… Hij is er nu drie keer uit geweest om te plassen.”

• Adriano

………….bij FC Lampedusa. Vervoer wordt betaald door de gemeenschap.

• gayboy

Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij…

Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op het nachtkastje.

Natuurlijk begon hij zich meteen zorgen te maken. Is dat je man? Vroeg hij nerveus, nee antwoordde ze, en kroop nog eens lekker tegen hem aan. Je vriend dan vroeg hij?

"'nee helemaal niet antwoordde knabbelend op haar oor .Wie is het dan ? Vroeg de nu wat ongeduldige jongen.

Ontspannen antwoordde ze… Dat was ik voor de operatie

• gayboy

Waarom komt een homo uit de kast?

Antwoordt : Hij ziet geen flikkerX(

• Bertus67

Een blinde man gaat op vakantie naar texas. Als hij in het vliegtuig zit, zegt hij verbaasd: “Goh wat een grote stoelen.” waarop een medepassagier zegt: “In texas is alles groot.” Aangekomen in zijn hotel loopt de blinde man naar de bar en bestelt daar een biertje. Hij neemt zijn glas en zegt verbaasd: “Goh wat is dat glas breed.” waarop de barkeeper zegt: “Bij ons in Texas is alles breed.” De blinde man drinkt zijn glas leeg en gaat vervolgens naar het toilet, hij raakt echter de weg kwijt en valt pardoes in het zwembad. Roept ie: “Niet doorspoelen, niet doorspoelen!”

• Bertus67

• Rotterdam-West

• Bertus67

De tijden zijn slecht. Door de grote werkeloosheid raken de callgirls veel

klandizie kwijt. Klaagt de een: 'Ik verdien zo weinig, dat ik het al verschillende

keren voor een tientje heb moeten doen!'

De andere call-girl klaagt ook: 'Met mij is het nog erger. Ik heb het al een paar

keren voor niets gedaan, alleen om eens wat warms binnen te krijgen.'

• Rotterdam-West

:D

• Rotterdam-West

Het regent nu al dagen aan een stuk

Mijn vrouw is volledig gedeprimeerd

Ze kijkt constant door het raam

Als het zo verder gaat

Zal ik nog verplicht zijn van haar binnen te laten.