Jongens willen jullie deze back-up prikbordsite even helpen testen? Even registeren en posten....

  • TTV

    Mocht dit prikbord toch uit de lucht worden gehaald, heb ik een alternatief opgesteld met een soortgelijk systeem als dit prikbord!

    Even registeren en posten.

    Website is hier te vinden (als back up voor dit prikbord)

    http://feyenoordprikkers.host56.com

    Ik ben geen websitebouwer maar volgens mij werkt het….. Moet nog heel veel uitspitten trouwens.

    Alvorens bedankt!(tu)

  • Adriano

    Deze ziet er beter uit dan dat alternatieve ding. Lijkt hier wel op, creatief gedaan TTV. Ik ben trots op je.

  • TTV

    Adriano Schreef:

    ——————————————————-

    > Deze ziet er beter uit dan dat alternatieve ding.

    > Lijkt hier wel op, creatief gedaan TTV. Ik ben

    > trots op je.

    Toffe reactie Adri! Moet nog wel wat aanpassen, maar je kan al prikken als het goed is…

  • Adriano

    Zodra ik er zeker van ben dat ik een reactie krijg of een scheldkanonnade, whatever. Ik ga niet voor de kat zijn viool mijn hersenspinsels aan de site toevertrouwen.

  • Wolfje9999

    Ik heb mijzelf aangemeld TTV, ik moet zeggen ziet er goed uit, al ben ik wel een leek natuurlijk!

  • TTV

    Adriano Schreef:

    ——————————————————-

    > Zodra ik er zeker van ben dat ik een reactie krijg

    > of een scheldkanonnade, whatever. Ik ga niet voor

    > de kat zijn viool mijn hersenspinsels aan de site

    > toevertrouwen.

    :D

  • TTV

    Wolfje9999 Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb mijzelf aangemeld TTV, ik moet zeggen ziet

    > er goed uit, al ben ik wel een leek natuurlijk!

    Bedankt Wolf! Ga het nog verder uitspitten, we kunnen iig blijven prikken.

  • Adriano

    Dat dacht ik al, Wolfje zou de eeste niet zijn. De Bijbel zegt hierover ‘vele eersten zullen de laatste zijn’. Amen, halleluja.

  • BJW

    Heb ik altijd al gedacht, dat jij verhinderde geestelijke bent. In een andere topic had je het al over Jezus!

  • Wolfje9999

    (tu)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.