Ok, nu het Vermeer topic, alle anderen gooi ik eruit ok?

• jerry

Tegen vitesse pakte hij 3 punten…. en echt zoveel beter en completer dan mulder

• jerry

He. We zijn het eens. Hahaha

• jerry

Heb ik tegen psv en groningen niet gezien

• Den

Wat een beleid toch weer. Nooit was men op zoek naar een nieuwe keeper en men haalt nota bene Hahn als goede backup voor Mulder. En nu komt er op de laatste dag een extra keeper bij?

Die Vermeer is al maanden op zoek naar een nieuwe club. ALS men dit nodig vindt had dat veel eerder gemoeten.

• kieb

De wisselvalligheid en het slechte keepen bij dode spelmomenten ben ik inmiddels wel beu van Mulder. Hij kan echt goede wedstrijden keepen, maar dat zijn er helaas maar heel weinig.

Ik schat vermeer toch wel iets hoger in, al heeft hij ook natuurlijk een slechte periode gekend, anders was hij destijds niet gewisseld. Dat moeten we wel in ons achterhoofd houden.

Nu oordeelt iedereen op die ene super wedstrijd die hij als laatste keepte. Als ie dat zou kunnen handhaven, dan heb je een hele goede….

• Den

Ik vind Mulder ook onzeker. Maar dat is niet vandaag pas gebeurd. Dit had gewoon van de zomer gekund dan.

• jerry

Wees blij dat mulder na 3 jaar ergenis vervangen wordt

• kieb

Nee, want ajax had hem toen niet op de transferlijst staan..

• Adriano

Ik zeg het al twee maanden, Vermeer is een super aankoop. Hier sta ik voor 100% achter. Mulder op de bank, die is veel te wisselvallig. Leert ook absoluut niet van zijn fouten.

• Den

Oh jawel. Cillissen was toch eerste keep?