Ik meende toch echt dat jij altijd zei:
Cillessen is een keeper die rust uitstraalt…….
Het is ingegeven door die laatste EL wedstrijd, ze rekenen Mulder gewoon twee doelpunten aan!
Zo broos is het transferbeleid bij Feyenoord. Dat Mulder is zoals hij nu is weten we al een paar seizoenen!
Ik denk dat Rutten meer in de melk te brokkelen heeft dan dat naar buiten komt!
Overigens vind ik het een buitenkansje! 1 miljoen voor een topkeeper is niet veel.
Ajax betaald voor de vervanger van Vermeer al meer.
Collega Feyenoord supporters. Dat Vermeer van Ajax komt vind ik niet eens zo belangrijk. Dat vermeer beter is dan Mulder ga ik volledig in mee, maar
ik vind dat nu de verkeerde keuzes worden gemaakt. Nu trek je een ervaren keeper aan in plaats van een ervaren spits.
Betekent dit dat we nu opeens meer doelpunten moeten gaan voorkomen ipv meer doelpunten maken?
Met vermeer als keeper had je gisteren ook niet meer punten gepakt! Met een betere spits wel.
Te Vrede kan dan wel regelmatig gescoord hebben maar iedere Feyenoord supporter ziet toch ook dat er veel te veel mis gaat bij hem?
Waarom wel in de spits dan maar blijven spelen met speler die eigenlijk niveau te kort komt maar een talentvolle doelman van 22 jaar wel de deur uit jagen?
Als er nog een kwalitatief goede spits bijkomt dan heb ik niets gezegd maar ipv een spits een keeper aantrekken vind ik echt knullig.
Of is van Geel zo'n shopper die bij de Aldi/Lidl ook de koopjes nooit kan laten liggen?
Ik sta in dit geval achter van Geel. Niet altijd overigens maar in dit geval wel. Rutten heeft tot taak om een praktisch geheel nieuw elftal op te bouwen. In feite doe je dat met het op orde brengen van de verdediging, en van daaruit verder bouwen. Dat op orde brengen ging niet zonder slag of stoot, er worden heel veel nogal amateuristische fouten gemaakt, o.a. bij tijd en wijle door de keeper. Van Geel/Rutten zijn nu de ‘gaten’ aan het dichtspijkeren, de zwakke plekken in de verdediging te repareren. Ik denk dat door de komst van Vermeer ze daarin min of meer zijn geslaagd. Het middenveld is ook op orde, ik denk dat met de komst van Toornstra en El Ahmadi deze linie beduidend sterker is geworden. Diegene die zwak speelt wordt subiet vervangen. Voorin rechts prima met Bassie en Schaken, links met Boetius en Manu, en in de spits hebben we Te Vrede en Kazim. Over Te Vrede schijnen veel mensen heel veel vertrouwen te hebben. Over Kazim weet niemand iets zinnigs te vertellen, behalve het feit dat hij zelden scoort. Dat zou op dit moment het zwakste punt in het elftal kunnen worden genoemd, de spitspositie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?