Ok, nu het Vermeer topic, alle anderen gooi ik eruit ok?

• whassup

Wat een beleid wordt hier weer gevoerd zeg. We zoeken gvd een spits, en waar komt van Geel mee aanzetten? Met de reservekeeper van ajax.

Wat een drol is die van Geel. Waarom heb je Hahn, ook al was hij transfervrij, gehaald dan? Hahn had vanaf het begin de voorkeur moeten krijgen boven Mulder dan had je nu zeer waarschijnlijk geen miljoen hoeven te storten op de bankrekening van die neuzen!

Als je Hahn nu na 4 wedstrijden alweer verhuurd zonder dat ie een kans heeft gehad omdat ie blijkbaar niet goed genoeg is voor Feyenoord 1 dan vraag ik me af waarom je die goser dan in eerste instantie gehaald hebt? Dat had je 4 wedstrijden geleden (eind vorig seizoen) gvd ook kunnen weten. In 4 wedstrijden gaat iemand namelijk niet opeens heel veel slechter keepen. Ik kan de door Feyenoord gevolgde strategie niet meer volgen. Wat een vreselijk figuur zeg die van Geel. Ik had nog hoop maar met deze zet valt hij voor mij echt door de mand.

• kieb

het is een beleid dat zo goed gevoerd wordt, dat sommigen het niet kunnen snappen.

• Wolfje9999

Hahn is 22 jaar en kan dus eredivisie keepen! Ervaring opdoen en terugkomen om 1ste keeper te worden.

Je kunt Mulder niet ineens 3de keeper maken! Vermeer is beter dan Mulder, Mulder maakt teveel cruciale fouten die wordt nu keihard beoordeeld op zijn prestaties hij is geen talent meer! Dit is Mulder zijn 4de seizoen als 1ste keeper van Feyenoord'

• 1908

Nee, net nadat Cillissen terugkwam van vakantie. Anderhalve week geleden, dus.

• 1908

Volg nou gewoon het nieuws. De hele voetbalwereld draait om de laatste week van de transfertermijn. Feyenoord is echt niet het debiele zoontje hoor.

• 1908

Dan staat hij hoger op de ranglijst dan bij Feyenoord.

• 1908

:)

• Patrick

precies! en nu hebben we de centen om door te selecteren en concurentie aan te brengen, v geel doet het gewoon top! vermeer , wilkshire,el ahmadi,toornstra,immers,schaken zijn allemaal in de 26/30 jaar. prima.

• Wolfje9999

Ik hoop dat er voorin nog wat gebeurd!

• Yente

Nog beter!