die heb al jaren het vertrouwen gehad ,moet je dat blijven dien na zoveel jaar .hij is niet beter geworden en het word is tijd dat ook hij moet concurreren
wij zijn feyenoord vergeet dat niet
faal je sta je er naast
Ik lach me rot, omdat Feyenoord heel veel losgemaakt heeft met die transfer van Vermeer. Ineens bleken ze allemaal Vermeer te willen hebben, zelfs Manchester United. Maar ook AZ wilde hem hebben, ze waren echter allemaal te laat, van Geel had hem al in de knip. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat veel clubs die om een goede keeper verlegen zitten niet hebben geweten dat hij zo ‘goedkoop’ was.
Ben het helemaal niet eens Lunatic. Waar ik al jarenlang schijtziek van word, is dat we achter 020 eindigen en ook tijdenlang geen kampioen zijn geweest. Ik heb heel lang gehoopt dat Mulder beter zou worden, maar het 'm gaat gewoon niet worden. En kennelijk heeft de technische staf beoordeeld dat Hahn nog niet toe is aan de top van de eredivisie. Misschien is dat na een jaar verhuur anders. Je haalt een betere keeper voor weinig geld. En met een beetje mazzel valt Cillissen nog uit.
Dit verhaal staat voor mij overigens los van het feit dat er een spits moet komen.
Overigens vind ik geniaal overdreven. Meerdere prikkers hebben deze optie de laatste tijd al genoemd.
Met de mentaliteit van Mulder is niets mis. Er wordt al jaren openlijk aan het getwijfeld en toch blijft hij zijn best doen voor Feyenoord. Maar als eerste keeper je plek moeten afstaan aan de 2e keus bij 020 ligt wel anders. Had dan voorafgaand aan het seizoen gekozen voor Hahn.
Wanneer je verwacht dat je de concurrentiestrijd met een nieuwe keeper hebt gewonnen, het seizoen is gestart en ze halen zo'n prutser als eerste keeper is dat, hoe graag hij ook zou willen, niet goed voor zijn motivatie. Je krijgt gewoon publiekelijk een mes in de rug.
Achterlijke onbegrijpelijke overbodige actie van Van Geel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?