Waarom heeft sommig volk zoveel vertrouwen in die Kazim als goalmachine???

• TTV

Pelle kreeg felle kritiek om zijn gemiddelde, maar Kazim gaat helemaal vrijuit? Waarom is dat eigenlijk jongens?

Men lijkt wel het “beleid” zo graag te willen verdedigen, dat men gewoonweg de feiten uit de weg gaat en zelfs de realiteit laat varen.

• predator

Hij kan goed dansen :D en is breed en sterk.

We zullen het er mee moeten doen….

• 1908

. Ik zie hier niemand die vertrouwen heeft in Kazim als goalgetter. Maar ik ben wel heel erg benieuwd naar deze speler want hij heeft laten zien dat hij het kan. En als hij goed genoeg is komt hij vanzelf in de basis en anders zorgt hij ervoor dat Schaken en Boetius en Te Vrede beter worden. En we zien wel of hij gaat scoren. En die feiten zijn nou net identiek aan die van Pelle: allebei nauwelijks gescoord voor Feyenoord.

• Adriano

Mijn gebrek aan vertrouwen in Kazim is alleen maar op feiten gebaseerd. Ik heb hem nog nooit zien spelen dus ik laat de waarheid in het midden. Hij mag binnenkost zijn kunsten vertonen, ik ben benieuwd. Over het algemeen zijn de verwachtingen nogal matig, dus het kan alleszins meevallen.

• scf

omdat niemand kazim heb zien spelen en hem de kans gunt

pelle konden we al

• jeli

Volgens mij zijn juist de meningen verdeeld over Kazim, ik ben zelf redelijk positief.

En anderen zijn juist weer positief over Vermeer, dat heb ik weer niet.

• Adriano

Kazim mag het gaan bewijzen. Vermeer ook, ik zal voor hem klappen als hij het veld opkomt. Mensen die hem gaan uitjouwen zijn in mijn optiek geen supporters. Ik vind het een hele dappere stap die Vermeer gaat nemen, daar heb ik alle bewondering voor. Ik vind dat hij daarvoor moet worden beloond door de supporters.

• 1908

Wat is er gebeurd dat je ineens al die verstandige dingen zegt? ;)

• Adriano

Als ik echt verstandige dingen ga zeggen dan zou ik me maar aansluiten bij een korfbalvereniging, 1907. Ja, ik heb voor die opmerking hierboven een puntje in mindering gebracht. :D

• 1908

Is een jaartal ergens van. Ben nu nog ouder geworden.