Hij heeft nergens laten zien dat hij het kan! Feyenoord hoopt het dat het in Nederland wel een keer gaat lukken!
Het is een gok.
Brilletje Schreef:
——————————————————-
> Meningen mogen inderdaad uiteen lopen alleen als
> men gaat hopen dat een keuring van Vermeer de mist
> ingaat op een of andere manier……..tsja, dan
> ben je als supporter lekker bezig.
Een beleid dat totaal leunt op hoop is geen beleid….. Die Kazim heeft overal gefaald maar gaat het zogenaamd wel bij ons waarmaken, het is toch van de gekke dat men zo'n risico durft te nemen? Dit is in mijn ogen geen beleid maar uit de losse pols werken, dat is gewoon onverantwoordelijk bij een club als Feyenoord…
Men zit over die wedstrijd tegen twente te lullen met de insteek van: “Het ging allemaal best wel goed”,,,, En dat klopt ook helemaal hoor echt waar… Maar er was een punt waar het constant misliep… De afmaker in de punt! Die bakte er namelijk he-le-maal geen ene pepernoot van…
Als dat 3 of 4 keer vaker gaat gebeuren… Zal de druk op van Geel onhoudbaar worden, en piepen de supporters wel anders over zijn aankoopbeleid! Laten we hopen dat ze erin vliegen, want onrust is wel het allerlaatste van Feyenoord kan gebruiken in deze periode.
Sorry hoor maar dit is wel een heel eenzijdige benadering. Beleid richt zich niet op 1 positie maar heeft te maken met de middelen en de visie van een vereniging voor meerdere jaren. Zoals je weet is een gearriveerde spits veel geld waard en is voor feyenoord niet te halen. Talent kopen voor veel geld vind ik overbodig omdat we zelf genoeg talent hebben. (dammers,manu) Alleen talenten staan er niet direct en hebben nou eenmaal tijd nodig. Nog geen vijf jaar geleden heeft feyenoord de doelstelling uitgesproken om : 1. financieel weer gezond te worden ,
2. de jeugd de kans te geven
3. meedoen in de top van nederland
4. europees voetbal te spelen.
Volgens mij kun je stellen dat alle vier de doelstellingen zijn gehaald. Dan kun je toch niet gaan roepen dat er sprake is van mismanagement. Oke ,alles wat v.geel doet zal niet goed uitpakken en ook hij maakt fouten maar als alle doelstellingen gehaald worden moet je kunnen concluderen dat hij het dus uitstekend doet. En dat de selectie pas 2 september rond is heeft te maken met de transfermarkt en de nog immer beperkte middelen die er zijn om uit te geven.
jojamen Schreef:
——————————————————-
> Sorry hoor maar dit is wel een heel eenzijdige
> benadering. Beleid richt zich niet op 1 positie
> maar heeft te maken met de middelen en de visie
> van een vereniging voor meerdere jaren. Zoals je
> weet is een gearriveerde spits veel geld waard en
> is voor feyenoord niet te halen. Talent kopen voor
> veel geld vind ik overbodig omdat we zelf genoeg
> talent hebben. (dammers,manu) Alleen talenten
> staan er niet direct en hebben nou eenmaal tijd
> nodig. Nog geen vijf jaar geleden heeft feyenoord
> de doelstelling uitgesproken om : 1.
> financieel weer gezond te worden ,
> 2. de jeugd de kans te geven
> 3. meedoen in de top van
> nederland
> 4. europees voetbal te
> spelen.
>
> Volgens mij kun je stellen dat alle vier de
> doelstellingen zijn gehaald. Dan kun je toch niet
> gaan roepen dat er sprake is van mismanagement.
> Oke ,alles wat v.geel doet zal niet goed uitpakken
> en ook hij maakt fouten maar als alle
> doelstellingen gehaald worden moet je kunnen
> concluderen dat hij het dus uitstekend doet. En
> dat de selectie pas 2 september rond is heeft te
> maken met de transfermarkt en de nog immer
> beperkte middelen die er zijn om uit te geven.
De doelstelling voorlopig gehaald….. Ik moet dit team nog zien tegen een Sevilla….. Lulhannesk stelde niets voor.
Verder lees dit:
http://feyenoord.startpagina.nl/prikbord/read.php?714,17286264
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?