Veel vertrouwen

• Gstyloo

Ik heb veel vertrouwen in dit seizoen. Dit heeft natuurlijk met een aantal dingen te maken.

Ik vind dat we een fantastisch middenveld hebben, ik denk wel het beste middenveld van de eredivisie samen met PSV.

Als je de strijd op het middenveld wint, dan wordt een wedstrijd vaak al een stuk makkelijker.

Verder heb ik Mithell te Vrede een aantal dingen zien doen tegen FC Twente wat niet iedereen kan. Geef hem gewoon het vertrouwen en hij ligt er minimaal 15 in.

Ook Ajax is met een weinig scorende spits 4 keer achter elkaar kampioen geworden.

Tenslotte hebben we ook nog Colin Kazim-Richards. Natuurlijk is het afwachten maar je weet wat kracht, balvastheid en een goede techniek kan doen. (Graziano Pellè)

Wat vinden jullie?

• TTV

Gstyloo Schreef:

——————————————————-

> Ik heb veel vertrouwen in dit seizoen. Dit heeft

> natuurlijk met een aantal dingen te maken.

>

> Ik vind dat we een fantastisch middenveld hebben,

> ik denk wel het beste middenveld van de eredivisie

> samen met PSV.

> Als je de strijd op het middenveld wint, dan wordt

> een wedstrijd vaak al een stuk makkelijker.

>

> Verder heb ik Mithell te Vrede een aantal dingen

> zien doen tegen FC Twente wat niet iedereen kan.

> Geef hem gewoon het vertrouwen en hij ligt er

> minimaal 15 in.

> Ook Ajax is met een weinig scorende spits 4 keer

> achter elkaar kampioen geworden.

>

> Tenslotte hebben we ook nog Colin Kazim-Richards.

> Natuurlijk is het afwachten maar je weet wat

> kracht, balvastheid en een goede techniek kan

> doen. (Graziano Pellè)

>

> Wat vinden jullie?

Volste vertrouwen in het middenveld - Matig tot redelijk vertrouwen in de verdediging - Geen vertrouwen in de spits.

• ove45

We zullen het er mee moeten doen, Gstyloo.

Ik ben gematigd optimistisch.

Veel zal van Colin Kazim-Richards afhangen.

En van Kenneth Vermeer natuurlijk.

• jolanda_marco

europa zie ik somber in net als kampioenschap

sevilla en standard ga je niet winnen en psv ligt met de kerst al te ver voor

• TTV

jolanda_marco Schreef:

——————————————————-

> europa zie ik somber in net als kampioenschap

>

> sevilla en standard ga je niet winnen en psv ligt

> met de kerst al te ver voor

Laten we hopen dat het dubbeltje onze kant opvalt…. En dat er gewoon veel goals gaan vallen, en hoe dat gaat gebeuren maakt niet uit…. Als struikelt Te Vrede ze erin bij wijze van…. En als hij droog staat graag Dammers erin pleuren…. Die heeft bewezen te scoren!!!

• jojamen

Dus toch geen wanbeleid?????????

• Urban achiever

Ik heb ook veel vertrouwen. Alleen heb je in voetbal alleen jezelf in de eigen hand. PSV heeft een goed team, nou ja, heeft Wijnaldum en Depay kunnen houden. Dat zou zo maar beslissend kunnen worden. Je ziet aan dat team dat het een half jaar duurt voor je ingespeeld raakt als je bent leeggeplukt en daarna nog een transferperiode om door te selecteren. Dat betekent dat dit voor ons een tussenjaar wordt. Tweede kunnen we zeker worden. We hebben een betere selectie dan de rest.

• Adriano

Nu wel, het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Als er nu nog een team van wordt gemaakt door Rutten, dan kan het best een plaats bij de 1e 5 opleveren. Ik voorzie alleen dat dit tussenjaar zoals jij dat terecht noemt structureel zal zijn. Het is al jaren een tussenjaar en mocht Feyenoord succes hebben dit seizoen, hoe dan ook, dan begint de volgende uittocht weer. En wat volgt na dit jaar ? Juist, weer een tussenjaar. Want Feyenoord zal ook volgend seizoen niet in staat zijn om de sterkhouders binnen hun gelederen te houden. Ook dan komt er weer geld binnen, ook dan worden er weer goedkope(re) oplossingen gevonden.

• TTV

jojamen Schreef:

——————————————————-

> Dus toch geen wanbeleid?????????

Ben hier absoluut niet blij mee en acht de manier werken als wanbeleid idd, maar goed het is niet anders en er valt weinig aan te doen, als men zo te werk wilt gaan in de Kuip moeten ze dat vooral doen. Maar dan moeten ze niet gek opkijken dat als wanneer, en dan wil ik stressen ALS dit team niet presteert en de goals uitblijven, dit grote consequenties kan hebben voor de leiding.

1-Plaatsing voor Champions League laten schieten, door te traag in actie te komen met het versterken van selectie.

2-Spelers voor dumpprijzen verkocht.

3-Mulder publiekelijk afvallen (terecht of onterecht), had gewoon intern moeten blijven.

4-Guidetti publiekelijk schofferen

5-Schaduwlijst die nooit heeft bestaan, en zwaar gefaald als die al bestaan heeft…

6-Zeggen dat prioriteit een spits was en met lege handen aankomen.

7-Salaris spenderen aan veteranen Boulahrouz, en een Kazim via vriendjes binnenslepen, zonder enig scoutingswerk of informatie in te winnen.

(ze wisten nog niet eens dat hij nog een schorsing open had staan, zouden ze zijn gemiddelde wel hebben gezien misschien? Dat van Schaken is beter…)

8-Beloven dat er alleen nog spelers met restwaarde komen, en ineens het roer omgooien en naar overbruggingsspelers gaan.

Moet ik doorgaan?:)o

Goede dingen:

1-Vermeer

2-Toornstra

3-El Ahmadi

4=Contractverlengingen Clasie

5=Jeugdspelers…

Verder in alles zwaar gefaald.

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Nu wel, het heeft even geduurd, maar dan heb je

> ook wat. Als er nu nog een team van wordt gemaakt

> door Rutten, dan kan het best een plaats bij de 1e

> 5 opleveren. Ik voorzie alleen dat dit tussenjaar

> zoals jij dat terecht noemt structureel zal zijn.

> Het is al jaren een tussenjaar en mocht Feyenoord

> succes hebben dit seizoen, hoe dan ook, dan begint

> de volgende uittocht weer. En wat volgt na dit

> jaar ? Juist, weer een tussenjaar. Want Feyenoord

> zal ook volgend seizoen niet in staat zijn om de

> sterkhouders binnen hun gelederen te houden. Ook

> dan komt er weer geld binnen, ook dan worden er

> weer goedkope(re) oplossingen gevonden.

Het is al sinds 2002 een tussenjaar…. We gaan zowat 2015 in…. :D

Maar goed we hadden dan ook geen cent te makken, nu wel en zie je dat er niets mee wordt gedaan…