Veel vertrouwen

• Urban achiever

Ach, het zullen tussenjaren blijven zo lang je in begroting eenderde achterloopt op Ajax en PSV. Dan moet je de prestaties daaraan relateren. Lijkt me helder verhaal. Ik denk ook niet dat pakweg de supporters van FC Groningen een kampioenschap verwachten. Die hebben da altijd tussenjaren. Dus de term is eigenlijk een beetje onzin.

• Adriano

We kunnen ons wel blijven opwinden over zaken die in onze ogen niet goed zijn gegaan, maar er kan niets meer veranderen. We moeten hiermee verder, of we nou pissig zijn of niet. We hoeven ook geen topteam te hebben, de doelstelling zal in ieder geval geen kampioenschap zijn want dat is niet reeel. Hoewel, onze concurrenten zijn ook niet zo geweldig. Psv doet het qua puntenpakken het best op dit moment, maar houden ze dat vol ? Ik heb daar mijn twijfels over. De clubs die verder boven ons staan zijn makkelijk in te lopen, en dat zal ook gaan gebeuren. Mits Rutten in staat wordt geacht om er een goed lopend geheel van te maken, met goed positiespel en automatismen. En juiste keuzes maken op alle posities. Hoe snel zal dat gebeuren, dat is heel belangrijk. El Ahmadi kent Feyenoord, die zal niet veel tijd nodig hebben om ingespeeld te raken. Clasie heeft bijgetekend en is dus verlost van dat transfergeneuzel. Die zal ook verbeteren is mijn verwachting. Vermeer moet zo gauw mogelijk laten zien dat hij niet voor niets is gehaald en dat hij leiding kan geven aan de verdediging want dat is gewoon hard nodig. En dan maar hopen en erop vertrouwen dat we niet verder achterop raken bij de anderen.

• Maxje2003

V Geel moet niet praten over de titel , je staat nu al een straatlengte achter op PSV

• ove45

Het feit dat Adriano -terecht- signaleert dat we elk jaar onze beste spelers

kwijtraken, is helaas een eeuwigdurend verhaal.

PSV heeft het voor elkaar gekregen Depay en Wijnaldum te behouden,

maar het scheelde niet veel of die waren ook vertrokken.

Kijk naar het prikbord van de neuzen. Honderd miljoen eigen vermogen en

middelmatige spelers aantrekken.

Dit is helaas ook bij ons een structureel gegeven. Spitsen die ons echt een

stuk sterker maken komen niet naar Nederland. Klote, maar het is gewoon zo.

Zolang ze in Engeland die waanzinnige salarissen betalen, kiest b.v. een

Jelle Vossen voor Middlesborough en niet voor Feyenoord. En Leroy Fer

speelt liever voor een Engelse degradatiekandidaat dan voor een Nederlandse

topper.

We kunnen maar één ding doen: ons aller Feyenoord blijven steunen zoveel

als maar mogelijk is.

Feyenoordsupporter ben je nu eenmaal niet voor je lol.

• predator

Kan het woord tussenjaar niet meer horen. Maar spelen om de titel wordt het inderdaad niet.

• Urban achiever

Exact. Bij Ajax zit ook het hele prikbord te zeuren, alleen met minder taalfouten.

• Adriano

Golden Retriever, we zitten hier niet om op elkaars Nederlands te letten. Taalfouten zijn hier niet belangrijk, het gaat erom dat er meningen kenbaar worden gemaakt, en dat we elkaar begrijpen.

• Urban achiever

Whatever, Adrianeus. Maar ik doe twee constateringen: dat daar inderdaad minder taalfouten worden gemaakt (verrassend) en dat er een direct verband is tussen de hoeveelheid taalfouten en de intellectuele waarde van de inhoud van een post.

• Adriano

Nogmaals, dat is toch niet relevant voor deze priksite, Nederlands is een van de moeilijkste talen ter wereld. Ik constateer zelfs in de kranten behoorlijk veel taalfouten dus we hoeven hierover niet te klagen.

• Brilletje

De term tussenjaren zal altijd blijven.