opstelling donderdag

• predator

Ik hoop Vermeer / Wilkshere - van Beek - Kongolo - Nelom / El Ahmadi - Clasie - Vilhena - Toornstra / Schaken - Manu

• BJW

Ipv Kongolo……..Mathijssen. Kongolo totaal uit vorm.

Ik zou in dit geval beginnen met Schaken en Kazim………..kun je later altijd nog zien.

• jeli

Gaat niet lukken BJW, die Turk is geschorst, wel scherp blijven.

Veder zou ik wel Mathijsen ook laten spelen en Kongolo linksback.

• Patrick

5-3 -2 vermeer - wilkshire - v beek - mathijssen - kongolo - nelom - el ahmadi - toornstra - clasie - schaken - manu ; de backs moeten wel diep spelen ,

• eddy*

Kongolo linksback is onverantwoord. Die speelt de laatste tijd zo verschrikkelijk slecht dat je dan beter met 10 man kan spelen. Kost ons elke wedstrijd doelpunten.

• jolanda_marco

geen immers joris en ruben

rest is om het even

• predator

jolanda_marco Schreef:

——————————————————-

> geen immers joris en ruben

>

> rest is om het even

En dan wel JP??? Dat slaat nergens op.

• Adriano

Het maakt toch allemaal niet uit wie er in het veld staan, ik kan je alvast verklappen dat het als droog zand aan elkaar hangt. Wat denken jullie nou, dat we potten gaan breken tegen Sevilla, een van de sterkste ploegen van Europa ? We zitten hier weer met frisse moed opstellingen te verzinnen, maar dat heeft totaal geen zin. De spelers die wij op het veld willen zien heeft Feyenoord niet in de selectie. Wat hebben we wel ? Middelmatigheid, een elftal dat al van twee degradatiekandidaten heeft verloren hier in de eredivisie, met spel dat niet om aan te gluren was. Zondag komt er nog een, zal ik het resultaat alvast hier neerzetten ?

• kieb

Ze moeten zich defensief opstellen en proberen te spelen op de counter.

4 mans verdediging, 4 mans middenveld en 2 spitsen. Gen te vrede, maar Manu en ?? Schaken of boetius?

En dan het geluk hebben van heel de wereld. Maar dat is waarschijnlijk iets teveel gevraagd.

• Adriano

Ik vind het treurig om te zeggen, maar we jagen een hersenschim na. Wij, het legioen, worden zoetgehouden, wij maken ons druk en willen resultaten zien, en mooi voetbal. Maar denken jullie nou echt dat het bestuur zich druk maakt om resultaten ? Welnee, er staat geld op de bank en ze wrjiven zich de handen stuk dat ze dat maar even gefikst hebben. Dat voetbal is maar bijzaak voor hun. De seizoenkaarten zijn weer uitgeleurd, de tribunes zitten weer vol iedere thuiswedstrijd. Er is een trainer aangetrokken die alles goed vindt en toch zijn bek niet durft open te trekken. Die zelfs voor de TV en radio zit te hakkelen en zelfs bijna te janken. Dát is een goeie voor de club, eentje die alles goed vindt.