opstelling donderdag

• jolanda_marco

predator Schreef:

——————————————————-

> jolanda_marco Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > geen immers joris en ruben

> >

> > rest is om het even

>

> En dan wel JP??? Dat slaat nergens op.

die mag thuisblijven …..

• kieb

ben ik niet met je eens. Sterker nog ze liepen bijna de polonaise toen ze door gingen in de EL

• Wolfje9999

Ik heb Rutten niet zien hakkelen! Wel heb ik hem de verantwoordelijkheid zien nemen en hij heeft geen spelers afgevallen. In tegenstelling tot bijv. Hiddink. Hij vind zeker niet alles best dat heb ik hem ook horen zeggen. Hij is gewoon een realist en weet dat het een “hel of a job” word om überhaupt mee te doen om het landskampioenschap. Onze super TD heeft de lat omhoog gelegd terwijl die omlaag had gemoeten.

• BJW

(tu):)-D

• Den

In tegenstelling tot vorig seizoen zitten we nu niet dik in de verdedigers. Lijkt me dus geen goed plan

• kieb

Ach, als ie het niet zegt, dan is ie ambitieloos, zoals een jaar geleden. Zegt hij het wel, dan is het een mafkees. Ik kan om zulke woorden niet zo'n heisa maken moet ik zegge. Sterker nog, het zal me reet roesten. Er worden nog net geen kamervragen over gesteld. Wat een gezeur

• jerry

Mathijssen is lekker in bloedvorm. Zijn tegenstander gaf een assist en maakte een goal in slechts 45 min. Werd terecht gewisseld