'Toornstra 'hangende' rechtsbuiten in 4-3-3 tegen Ajax'

• Adriano

Eens met predator. Gewoon Kazim opstellen vanaf het begin, die kan oorlog maken, is een vechter. Te Vrede sneeuwt helemaal onder tegen de verdediging van 020, is veel te statisch. Te Vrede gaat op het ‘eiland’ staan en komt daar niet meer vanaf, krijgt ook geen bal. Kazim is beweeglijker, eist meer de bal op en lijkt me veel agressiever. Hij samen met Manu kan een goede tweemansvoorhoede zijn. Twee beweeglijke maar ook fysiek sterke knapen .

• Adriano

Ik schat Jan van Halst hoger in, die ziet het spelletje over het algemeen goed.

• jerry

Ook een uitstekende optie, mede omdat bilal zijn beste wedstrijden bij heerenveen speelde vanaf links

• jerry

Er zijn weinig buitenlandse spitsen die in nederland willen spelen. Dat is het grote probleem

• jerry

Helemaal met je eens brilletje

• kieb

Het is een extra middenvelder denk ik, die de ruimte op rechts mag invullen. Mocht dit doorgaan dan geloof ik niet dat toornstra aan de lijn geplakt moet staan als normaal een schaken moet doen.

• BJW

Vind ik niet. Eerst te Vrede spelen laten en het laatste half uur Kazim brengen waarbij te Vrede de verdedigers kapot lopen moet.

• Adriano

Die verdedigers lopen Te Vrede kapot, BJW.

• Adriano

Hij moet met 4 echte middenvelders beginnen, met Toornstra op 10, en ik zou in plaats van Immers Karsdorp inzetten voor de broodnodige creativiteit. Dus middenveld El Ahmadi, Clasie, Toornstra en Karsdorp. Vilhena mag een paar wedstrijden toekijken hoe het moet.

• Den

Boilesen is verdedigend zwak. Die moet je juist achterin houden met een rechtsbuiten voor zijn neus