'Toornstra 'hangende' rechtsbuiten in 4-3-3 tegen Ajax'

• Den

Karsdorp in plaats van Vilhena? Laat me niet lachen. De ene jeugdspeler voor de andere. En als die het niet goed doet kotsen we die ook weer uit.

Het is ook helemaal geen linkshalf.

• Den

Dat kan dan kloppen want die zou ik ook niet vertrouwen. Van Halst weet tactisch altijd aardige plaatjes te maken voor tv maar een opstelling maken is wel wat anders.

• Den

Rutten begint met zwalken. Waar ik tot nu toe nog altijd de logica kon verzinnen achter zijn keuzes is dat nu niet meer het geval. Als Immers er niet is laat je Toornstra natuurlijk gewoon daar spelen.

En erger: op deze manier maak je Boilesen dus belangrijk bij de tegenstander. Die kan lekker naar voren spelen.

• jerry

Door boilessen verliest ajax van psv en maakt psg de goal…. goed hoor die boilissen en waarschijnlijk gaat hij naar de bank omdat hij zoooooo goed is

• Joost

Ik vind het wel een logische optie eigenlijk.

• Joost

Grote onzin dit. Die 3 mln voor Bilal had het verschil niet gemaakt. Er ligt geld zat klaar voor een nieuwe spits alleen is het niet gelukt er een te strikken. Kun je MvG verwijten. In winterstop dan maar een nieuwe poging tenzij Kazim boven verwachting presteert (wat ik niet verwacht).

• jerry

Ik had hem liever op de 10 gezien. Laat nu vilhena dat maar laten zien

• kieb

dat kan vilhena ook niet. Laat die eerst maar eens proberen om 3 keer achter elkaar de bal naar iemand met hetzelfde shirtje te spelen.

• jerry

dat kan niemand meer bij feyenoord, ineens kan niemand meer wat, geen driehoekjes, geen automatismes, ik zie vilhena wel de meeste ballen veroveren, maar het zorgenkindje is de verdediging,