kazim

• storm

Kazim wordt een sensatie.

• kieb

wat een beer man. Wat geen aanspeelpunt? Wie heeft dat in de wereld gebracht?!!!!!!!! Vent is als een beer

• Den

Volgens mij heeft van Geel dat zelfs zelf gezegd: dat hij zelden op die plek heeft gestaan.

• damachin

Maar die bal moet er gewoon in

• kieb

zoals ik vorige week ook al zei, iemand met het lichaam en uiterlijk van een grizzly beer kan hier in NL altijd een aanspeelpunt worden.

Beertje Colargoal!!!!!!!!

• Den

Nee, dat is dikke onzin. Daar moet je ook bepaalde kwaliteiten voor hebben. Anders zouden we wel betere spitsen opleiden.

• kieb

je hebt er nog geen seconde van gezien man. Dus lul niet zo dom. Daar heb ik een hekel aan. Je kan het niet zien, maar hebt wel je oordeel klaar over deze gozer. Je kunt niet oordelen als je niets heb gezien.

• Den

Ik heb het niet speciaal over Kazim. Leer eens lezen man.

Jij doet net alsof zijn fysiek alleen hetgeen is waardoor hij hier zou kunnen slagen en DAT is dikke onzin. Je hebt meer nodig.

• Urban achiever

Leer eens prikken, man. Topic gaat over Kazim, logisch dat Kieb dat zo leest.

• Urban achiever

Tuurlijk. Maar ik ben benieuwd hoeveel spitsen zo in die situatie een kans creeeren (en in NL voetballen. Dat Messi dat kan, geloof ik wel)