kazim

• Urban achiever

Storm, heb die man vandaag gezien, je zou zo maar eens gelijk kunnen krijgen.

• Den

Hij zegt letterlijk:

“iemand met het lichaam en uiterlijk van een grizzly beer kan hier in NL altijd een aanspeelpunt worden.”

Dan zeg je dus dat elke kleerkast hier spits kan worden. En DAT is dus wat ik dikke onzin noem. Want om een bal vast te houden is meer nodig. Obiku was ook sterk maar dat was toch niet meer dan een leuke pinchhitter.

• Urban achiever

Tuurlijk is dat onzin. Dan zou iedere uitsmijter spits kunnen worden. Maar hij heeft het over Kazim als hij dat zegt, want hij is on topic. Dus als iemand moet leren lezen, dan ben jij het.

• kieb

Je moet ook begrijpend kunnen lezen en niet Kazim vergelijken met kleerkast zonder techniek. Anders schop je het niet tot de clubs waar hij heeft gespeeld en het aantal interlands dat hij heeft gespeeld.

Maar jij kunt twijfels daarover hebben, dat mag, want dat heb je altijd, maar ik weet voor 100% zeker dat hij het in zich heeft. Nu alleen nog hopen dat ie de goals gaat maken, maar ook dat moet goed komen denk ik

• Den

Kom op zeg! Het staat er verdorie letterlijk. ALLEEN het fysieke aspect wordt genoemd. Sterker nog: voordat Kazim überhaupt hier te bewonderen was geweest werd zijn fysiek al als argument gebruikt.

• Den

JIJ noemt hem een grizzlybeer. Je hebt het zelf alleen over zijn fysieke kwaliteiten. Dan moet ik de techniek er maar bij denken? Ga toch weg.

• kieb

Jouw geheugen was toch zo goed? Waar hebben we het een week of 4 geleden over gehad?

Zal ik het ophelderen. Ik kende die vent niet eens, maar het scheen een grote sterke vent te zijn, met veel snelheid en een hard schot.

Nou dan ben je er toch. Dan zeg ik dat dit interessant genoeg kan zijn voor de NL competitie en dan zeggen statistieken mij geen reet. We hebben het hier over de fokking mickey mouse competitie. En nu heb ik hem zien spelen en dan zeg ik, in tegenstelling tot wat er van hem gezegd wordt, dat het WEL een aanspeelpunt kan worden. En ja idd, op basis van zijn fysiek.

Maar hij hoeft het niet te worden, want hij beheerst het al best goed. Dat kan alleen maar beter worden, net als pelle die hierin is gegroeid en dit in zijn laatste jaar tot in perfectie beheerste (voor feyenoord)

• Den

Pelle had zich al bewezen als aanspeelpunt hoor. Wat Pelle wel in de Kuip pas heeft gedaan is flink veel scoren. Dát was de mazzel die we hadden.

Jij lult er verder maar wat omheen want “sterk”of “snel” of “hard schot” zegt nog geen ruk over hoe hij functioneert als aanspeelpunt. Dus ga niet zeggen “ik heb het altijd al gezegd” want tenzij jij hem al eens ergens als aanspeelpunt hebt zien fungeren kon ook jij daar geen zinnig woord over zeggen.

Als Kazim een goed aanspeelpunt blijkt te zijn heeft v Geel wat mij betreft echt een gouwe pik. Want kom op: een gratis speler die al tig clubs heeft gehad en een half jaar niet gespeeld heeft die hier goed blijkt te passen is echt meer geluk dan wijsheid. Staatsloterij here we come.

• kieb

maar het klopt wel he! Dusssssssss.

Ik hoor dat het geen aanspeelpunt is, maar kan beredeneren dat dit onzin moet zijn en dat is ook zo gebleken.

• Den

Ik zeg nergens dat hij vandaag geen aanspeelpunt was. Ik zeg enkel dat je voor fysiek alleen niks koopt en dat dat dus geen argument is.