Conclusie: Kazim is geen spits en kan niet normaal aannemen, en Manu had er eerder in moeten komen!!!

• TTV

jerry Schreef:

——————————————————-

> In deze topic zijn wij het ook oneens maar dat

> maakt toch niet uit. Maar blijf wel gewoon

> discusseren hierover

Dat is ook helemaal het probleem niet jerry… Ik ben blij dat mensen verschillende meningen hebben, daar zijn we mensen voor en geen robots. Probleem is dit soort uitlatingen van kieb:

Jij bent de ENIGE die dit zo heeft gezien dan. Zegt dat iets over kazim, of over jouw kleine hersenpan.

Laten we het er maar op houden dat ik Ronald de Boer toch iets hoger in schat dan jij. Hij deed nagenoeg alles goed en slechts enkele ballen heeft hij verloren.

Dus praat niet zo stom want je moet jezelf over een aantal maanden weer voor schut gaan zetten, als het niet meer te ontkennen is dat het gewoon een zeer bruikbare voetballer zal zijn en jij als enige dit niet vind. Met johan derksen dan, want die heeft ditzelfde probleem zometeen.

etc etc….

Hij heeft trouwens hier:

http://feyenoord.startpagina.nl/prikbord/17300432/conclusie-kazim-is-geen-spits-en-kan-niet-normaal-aannemen-en-manu-had-er-eerder-in-moeten-komen!!!#msg-17300432

Zijn berichten aangepast maar bovenstaand was hij het vergeten, ik heb hem helemaal niet persoonlijk aangevallen jerry…

Maar het lijkt wel alsof ik zijn bloedeigen, familieleden uitscheld of weet ik het… En als je een grote mond opzet tegen me, en je me persoonlijk aanvalt is het over en uit.

Jammer…. Had hem hoger ingeschat dan die Urban troll.

Groet,

TTV

• kieb

halleluja

• Urban achiever

Ik hoef het niet voor Kieb op te nemen, hij is mans genoeg. En wat je van mij vindt, interesseert me niks. Maar dat je hier Kieb beticht van ‘persoonlijk worden’ en dat het ‘over en uit is’ zegt alles over hoe je in de wereld staat. Je doet zelf vanaf het begin niet anders.

ps. ik heb me werkelijk bescheurd over hoe je op je eigen site tegen de zaak aankijkt. Verbaal kapot maken, laat me niet lachen.

• TTV

Urban achiever Schreef:

——————————————————-

> Ik hoef het niet voor Kieb op te nemen, hij is

> mans genoeg. En wat je van mij vindt, interesseert

> me niks. Maar dat je hier Kieb beticht van

> ‘persoonlijk worden’ en dat het ‘over en uit is’

> zegt alles over hoe je in de wereld staat. Je doet

> zelf vanaf het begin niet anders.

>

> ps. ik heb me werkelijk bescheurd over hoe je op

> je eigen site tegen de zaak aankijkt. Verbaal

> kapot maken, laat me niet lachen.

Interesseert het je niet? Waarom reageer je dan?

Vreemd.

• TTV

Dus dan moeten wij ook maar geen spits halen? Die logica ontgaat mij totaal moet ik zeggen, omdat hunnie het ook niet hadden gaat het bij ons ook werken?

Je moet altijd het zekere voor het onzekere nemen.

• kieb

Die spits hebben we in huis.

• Wolfje9999

Dan moet je wel scorend vermogen op andere posities hebben & laat Feyenoord dat nu net niet hebben.

• Brilletje

Ik kan niet voor een ander praten natuurlijk, maar ik heb met een echt Feyenoordgevoel zitten kijken.

• Adriano

Toornstra heeft het wel, maar we moeten geduldig wachten tot hij ingespeeld is. Hij heeft de zelfde kwaliteit als Lassie bij 020 en die scoort vaak.

• jerry

Je moet altijd het zekere voor het onzekere nemen.

dan had je bas dost kunnen halen met een transfersom van 7 miljoen en een salaris van 2,2 miljoen NETTO, was dat dan wel een zekerheidje geweest? en het was onverantwoordelijk geweest!!!