jerry Schreef:
——————————————————-
> In deze topic zijn wij het ook oneens maar dat
> maakt toch niet uit. Maar blijf wel gewoon
> discusseren hierover
Dat is ook helemaal het probleem niet jerry… Ik ben blij dat mensen verschillende meningen hebben, daar zijn we mensen voor en geen robots. Probleem is dit soort uitlatingen van kieb:
Jij bent de ENIGE die dit zo heeft gezien dan. Zegt dat iets over kazim, of over jouw kleine hersenpan.
Laten we het er maar op houden dat ik Ronald de Boer toch iets hoger in schat dan jij. Hij deed nagenoeg alles goed en slechts enkele ballen heeft hij verloren.
Dus praat niet zo stom want je moet jezelf over een aantal maanden weer voor schut gaan zetten, als het niet meer te ontkennen is dat het gewoon een zeer bruikbare voetballer zal zijn en jij als enige dit niet vind. Met johan derksen dan, want die heeft ditzelfde probleem zometeen.
etc etc….
Hij heeft trouwens hier:
http://feyenoord.startpagina.nl/prikbord/17300432/conclusie-kazim-is-geen-spits-en-kan-niet-normaal-aannemen-en-manu-had-er-eerder-in-moeten-komen!!!#msg-17300432
Zijn berichten aangepast maar bovenstaand was hij het vergeten, ik heb hem helemaal niet persoonlijk aangevallen jerry…
Maar het lijkt wel alsof ik zijn bloedeigen, familieleden uitscheld of weet ik het… En als je een grote mond opzet tegen me, en je me persoonlijk aanvalt is het over en uit.
Jammer…. Had hem hoger ingeschat dan die Urban troll.
Groet,
TTV