Conclusie: Kazim is geen spits en kan niet normaal aannemen, en Manu had er eerder in moeten komen!!!

• 1908

:)

• Brilletje

Wolf…je trekt de enige en juiste conclusie en ik ben het geheel met je eens, behalve de verontschuldiging die je aanbiedt aan die gast.

• Brilletje

Inderdaad,,,,van Feyenoordkant goed voetbal gezien…zelfs zo als het hoort.

Maar dit kunnen deze gasten niet steeds opnieuw opbrengen.

• Wolfje9999

(tu)

• Wolfje9999

(tu)(tu)

• Brilletje

Wist je dan niet TTV dat hij altijd in de modder en in de goot ligt.,,,,,heel normaal voor hem.

• kieb

Het laatste graag.

• TTV

kieb Schreef:

——————————————————-

> Het laatste graag.

Jammer… Ik had je hoger ingeschat.

Bedankt voor alle fijne jaren en prikplezier! Oh je bent gewoon welkom op de andere site, ik maak het namelijk niet persoonlijk (zoals jij dat doet).

Je zult geen reacties meer krijgen van mijn kant.

Groet,

TTV

• storm

We hebben de afgelopen jaren een top spits gehad en zijn geen kampioen geworden. (Heerenveen )

Ajakss heeft al 4 jaar geen topspits en word al 4 jaar kampioen.

Geef mij maar een spits die de ploeg beter laat voetballen waardoor je met meer mensen naar de 16 van de tegenstander komt,

en er dus meerdere kunnen scoren.

Dan is die spits ook makkelijker te vervangen.

Afgelopen 2 jaar was je veel te afhankelijk van Pelle. Als die ze dag niet had kon je het wel vergeten.

Het hele spel was afgestemd op Pelle.

Nu kan je ook nog Manu op die plek zetten en als en te Vrede voor de laatste 20 min als er wat geforceerd moet worden.

• jerry

In deze topic zijn wij het ook oneens maar dat maakt toch niet uit. Maar blijf wel gewoon discusseren hierover