Conclusie: Kazim is geen spits en kan niet normaal aannemen, en Manu had er eerder in moeten komen!!!

• Urban achiever

Je hebt emoties en ratio. Natuurlijk mag je teleurgesteld zijn, ben ik ook. Maar je moet natuurlijk wel gewoon rationeel blijven analyseren. Nou ja, laat ook maar. Als we dat allemaal zouden kunnen zouden we geen schone straten en plantsoenen meer hebben.

• storm

Miss met messi of ronaldo in de spits dan hadden we wel gewonnen denk ik.

Kazim speelt ze eerste wedstrijd is denk nog maar 75 % of wat ik kan zijn.

Heb va pelle zijn voet meer ballen zien weg springen.

Kazim geeft de ploeg vertrouwen en gat voorop in de strijd.

• hitman

regelmatig zijn we het eens maar deze keer snap ik er niet veel van ik vond zelfs een van de beste spelers

Kazim vond ik zelfs de hele wedstrijd wel aardig tot goed kan tenminste aan bal vast houden en kijkt wat ie doet, vond de meeste

de eerste helft wel goed, helaas van vele vond ik de tweede helft een stuk minder, met name Clasie

• TTV

Precies Wolfje… Jij en ik zijn het bijvoorbeeld ook niet over alles eens, jij wilt Kazim gewoon de tijd geven enzovoorts, ik zie er helemaal niets in maar dat mag toch ook? Wij kunnen elkaars mening respecteren zonder elkaar af te katten, dat is alleen maar een reflectie van jouw intelligentie.

Wolfje9999 Schreef:

——————————————————-

> wat een zielige reactie, we zijn het gewoon niet

> eens!

• TTV

kieb Schreef:

——————————————————-

> Je schiet of kopt in een kwartier tijd 3 keer op

> de lat. Jij kunt dat, samen met alle negatieve

> azijnzeikers onkunde vinden, maar ik vind dit heel

> knap. Je creëert een zeer behoorlijk aantal

> kansen maar mist dan net de scherpte en wat geluk.

> Die kansen kwamen mede tot stand, doordat je nu

> een veel balvastere spits hebt staan, die veel

> meer handen bind dat een Te Vrede.

> Hij houd 2 man bezig. Maar dat zijn zalen die jij

> niet ziet, omdat jouw voetbalverstand zover niet

> reikt.

Weet je ik begin me een beetje te ergeren aan de toon die jij aanslaat kieb, ik geef gewoon mij mening zonder je aan te vallen, maar je gaat nogal asociaal lullen tegen me zonder aanleiding? Geloof niet dat Beertje familie van je is toch? Of dat van Geel koffie bij je drinkt?

Je vat alles persoonlijk op lijkt wel…. Dat begrijp ik dus totaal niet aangezien je geen banden hebt, met de personen in kwestie, en zelfs al was dat zo kieb kun je mijn kritiek ook op andere manier pareren.

Of we gaan normaal met elkaar om of het is klaar, je kunt nu kiezen of delen kieb… Van Urban/1908 verwacht ik dat soort dingen wel, die heeft nog nooit klappen gehad als kind, of juist teveel klappen gehad op z'n achterhoofd. Maar kieb ik schat je toch veel hoger in, dan die nou ja laat me het woord niet zeggen.

Dus nogmaals of je stopt met dat persoonlijke toontje, of ik kap gewoon iedere vorm van conversatie met je op dit prikbord.

Groet,

TTV

• TTV

hitman Schreef:

——————————————————-

> regelmatig zijn we het eens maar deze keer snap ik

> er niet veel van ik vond zelfs een van de beste

> spelers

>

> Kazim vond ik zelfs de hele wedstrijd wel aardig

> tot goed kan tenminste aan bal vast houden en

> kijkt wat ie doet, vond de meeste

> de eerste helft wel goed, helaas van vele vond ik

> de tweede helft een stuk minder, met name Clasie

We hoeven het toch niet altijd eens te zijn jongen? Ik zie niet de spits van Feyenoord staan, en het is meer gebrek aan beter in mijn optiek. Door armoe gaan we nu ineens Kazim ophemelen terwijl het niet bijzonder is, geef mij maar gewoon een echte spits. Dat mag ik toch wel verwachten als jarenlange Feyenoordfan….

• TTV

1908 Schreef:

——————————————————-

> Kieb, je verliest met 1-0 van Ajax in de Kuip en

> je krijgt toch een staande ovatie van het publiek.

> Laat die TTV en Wolfje toch. Laat ze lekker gaar

> koken in hun zielige modderfokking leventjes.

“modderfokking” :D

• Wolfje9999

Sorry Urban, maar ik maak het eigenlijk nooit persoonlijk! Soms vlieg ik ook licht uit de bocht, maar dan gaat het niet verder dan dat diegene geen verstand heeft van het voetbal. Ok nu slaan er een paar weer door, gaan totaal voorbij aan het totaal.

• 1908

Oei, Kiebje, nu wordt het oppassen! TTV gaat niet meer met je praten! Ideetje voor TTV: richt je eigen prikbord op!

• 1908

Gebruiken jullie wel condooms, jongens!