Beertje Colargol deed het aardig, hij is misschien wel sterker dan Pellè

• Urban achiever

Grappenmaker ;)

Gaat toch niet gebeuren. Wel leuk dat ‘hun’ held het allemaal wel aandurft.

• hitman

vind ik sowieso met de beide de Boer

• hitman

wel goed lezen Pat, t gaat om sterk zijn, dat geloof ik wel want je krijgt hem niet van de bal met een man in de rug

• hitman

das precies wat willem zegt naar mijn mening

• kieb

ja eens.

• hitman

volgens mij heb Gullit meer gewonnen met voetballen dan menig ander 26 prijzen om precies te zijn en 1 als trainer

maar enfin als t lukt goed te luisteren en te kijken had ie de voorzetten en corners op een rij gezet en aangegeven dat met de druk

die we hadden je met een juiste voorzet een corner en een spits die aangeeft waar ie m wil hebben je er de een na de ander

in knalt.

• Brilletje

Nou zou ik wel eens graag willen weten welk ongelijk Willem hier toegeeft.

• jerry

klopt!!! goede voetbalvisies

• Brilletje

Ronald wel…helemaal gelijk.

Frank de Boer is ook een jankerd….al zijn taal van afgelopen zondag duidt er op dat Ajax zeer slecht gespeeld heeft.

Hij vergeet echter erbij te vermelden dat Feyenoord debet was aan het slechte spel van Ajax.

• Patrick

voor iemand die vooraf al is afgebrand op zijn ( strafblad/doelpunten/aantal clubs) ,niemand kon hem, alleen wat youtube beelden! vind ik z,n eerste indruk imponerend !! ja zelfs imponerender dan de eerste indruk van velle andere helden! oke,de tijd zal leren of al die krachtexplosies lijden tot genoeg doelpunten,maar wat ik in enkele acties gezien heb is het zeker een publieks speler, net alls munu trouwens,die actie en voorzet op tevrede was een kloon van de actie van robben op het wk,die leidde tot de huntellaar pingel!