Rutten zal toch op moeten stappen, gewoon voor zijn eigen gemoedsrust en de onze.

  • TTV

    Deze man krijgt dadelijk alle stront over zich heen en dat zie ik liever niet gebeuren, want de beste man is daar een te goed mens voor echt waar, maar hij moet gewoon opstappen en zo snel mogelijk om de schade te beperken.

    De combi Rutten en Feyenoord werkt dus gewoon niet.

    Van ________ Zou dan solidair moeten zijn met Rutten en ook zijn verantwoordelijkheid moeten pakken.

  • Yente

    Lekker makkelijk weer Rutten de schuld geven. terwijl het aan het aankoopbeleid ligt.

    Dus moet je van Geel hebben, die gefaald heeft om een spits te halen, zo makkelijk is het.

  • Brilletje

    Van Geel heeft gefaalt, maar Rutten zeer zeker ook Yente….die haalt alles door elkaar, komt steeds met de verkeerde opstelling en is zeer warrig.

    Luister zijn betoog bij Fox Sport……hij komt niet meer uit zijn woorden.

    En nogmaals…..Van het begin af aan roep ik al dat een Oosterling als Rutten de Westerse mentaliteit niet kan overschreeuwen.

  • Adriano

    Het heeft absoluut niets te maken met zijn komaf, Bril. Het heeft te maken met kennis, inzicht en de juiste beslissingen nemen, en het vermogen om spelers tot het uiterst te motiveren.

  • jeli

    Als je zo goed speelt tegen Ajax mag je niet zo ver terugvallen.

    Mijn kritiek op Rutten is dat hij tactisch niet al te sterk is.

    Voorbeeld Kazim, die kan nog geen hele wedstrijd aan, wat gebeurt er, speelt 2 volledige wedstrijden in 4 dagen.

    Ik vind het erg makkelijk om door te gaan over verhaal spits Van Geel, kom op mensen er worden kansen gemist die niet gemist kunnen worden.

    Heb zelf aardig zaalvoetbal gespeeld, nou was dan gewoon bankie hoor, geef toe daar mocht je door wisselen.

    Verder vraag ik me af wat nu nog de inbreng van Bronckhorst/Van Gastel is, komt er wel iemand in dan zie ik die andere gozer aanwijzingen geven, vind het toch al te achterlijk voor woorden zoveel assistenten.

    Ik denk dat Rutten qua training een goede is, maar dat is bij Feyenoord niet genoeg.

    Overigens moet ik wel zeggen dat wij hier kunnen debatteren over van Geel dit, Rutten dat, de spelers mogen zich ook wel eens gaan schamen.

  • TTV

    Yente Schreef:

    ——————————————————-

    > Lekker makkelijk weer Rutten de schuld geven.

    > terwijl het aan het aankoopbeleid ligt.

    >

    > Dus moet je van Geel hebben, die gefaald heeft om

    > een spits te halen, zo makkelijk is het.

    Dat is ook zo het ligt niet alleen maar aan Rutten, maar de meerderheid van de mensen gaat wel afgeven op Rutten, terwijl de hoofdverantwoordelijke inderdaad in het Maasgebouw zit.

    Ik zie dat liever niet gebeuren dat onrecht!

  • het medium

    de schuld blijf ik vinden lig aan het aankoop beleid van martin v geel

    een spits die simpel ballen er intrapt had al wat gescheeld

    heeft een overbezetting aan middenvelders in zijn selectie en een geen fatsoenlijke backs

    daarbij komt ook nog eens dat onze huidige buitenspelers het niveau qua voorzetten van de f jes nog niet halen

    en dan ben je snel klaar

    want 65 % balbezit en kansen die op minder dan een hand zijn te tellen zegt genoeg

  • Urban achiever

    Stel jezelf even de vraag: is de selectie die we nu hebben, met dat ‘falende’ aankoopbeleid, echt minder dan die van Willem 2, FC Utrecht en Go Ahead?

    Je kunt best zeggen dat er een scorende spits moet komen. Maar in die wedstrijden word je gewoon afgetroefd zoals wij Ajax aftroefden in het veld. En als je wordt afgetroefd, gaat een scorende spits ook niet helpen.

  • Den

    Van Ajax verloren we. En het heeft ook met zelfvertrouwen te maken natuurlijk. Eén tegengoal en het is weer weg.

  • jeli

    TTV het is helemaal niet erg dat je Rutten steunt en afgeeft op van Geel, weet wel dat er 3 spelers zijn gehaald op voorspraak Rutten.

    Wat echter niet kan en daar zal iedereen het over eens zijn is het spel van de spelers.

    Er zitten meerdere internationals en jeugdinternationals bij en die bakken er helemaal niks van op het moment.

    Je kan toch gvd niet op zo een manier verliezen van een GO Ahead en Willem 2, dat is gewoon onaanvaardbaar.