Van Hanegem: 'het gaat gewoon om een spits'

  • TTV

    Van Hanegem: ‘het gaat gewoon om een spits’

    26 september 2014

    In het Algemeen Dagblad reageert Willem van Hanegem op de uitlatingen van Martin van Geel bij de NOS dat hem en de club niets aan te rekenen valt. ‘Al die aanwinsten is leuk en aardig, maar het ging om een spits. Wat je Rutten kunt verwijten is dat hij zich niet harder heeft gemaakt voor de komst van een spits. Misschien heeft hij dat intern gedaan, maar hij had voor zichzelf moeten opkomen.’

    'Martin van geel moet de boezem in eigen hand steken. Hij stelt toch de selectie samen? Ik kan niet meer tegen dat kulverhaal dat spelers van niveau niet meer naar de Eredivisie komen. Suarez, Bony en Finnbogason kozen toch ook voor Nederland?'

  • jolanda_marco

    kom dan zelf met een naam als je het zo goed weet…..

  • TTV

    jolanda_marco Schreef:

    ——————————————————-

    > kom dan zelf met een naam als je het zo goed

    > weet…..

    Kijk hier eens even rond.

    http://www.transfermarkt.com/statistik/vertragslosespieler?ausrichtung=Sturm&spielerposition_id=14&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2014&yt0=Show

  • Adriano

    Marco je hebt natuurlijk gelijk. Iemand die dit zegt moet ook met namen komen, en natuurlijk geen spelers die wij hier ook noemen en veel te duur dus niet haalbaar zijn. Van Hanegem weet exact wat er in de wereld loos is. Spitsen die zo nu en dan een doelpunt maken, verdienen belachelijke bedragen in het buitenland, zoals van Wolfswinkel die wel eens wordt genoemd. De grauwe middelmaat in optima forma, zo noem ik hem. Die staat in de spits, wordt daar abnormaal vorstelijk voor betaald en je moet de media eens OEHHH en AHHHH en haleluja eens horen scanderen als hij bij toeval eens een doelpunt maakt. Voor dit soort spitsen wordt goudgeld betaald want de echte sterren liggen vast bij de allergrootste clubs. Het verhaal Dost is genoegzaam bekend, daar hoef ik niet over uit te weiden. Die speelt zelfs nooit, is uiterst blessuregevoelig en verdient 2 miljoen netto ! Met spitsen aantrekken moet je geluk hebben. Ik zeg altijd, Feyenoord moet een aparte jeugdopleiding creëren met spitsen in spé die een speciale opleiding krijgen van vroegere topspitsen en alleen maar leren scoren. Oefenen, oefenen, oefenen.

  • Urban achiever

    Briljant lijstje. Misschien is die Guyon Fernandez wat. Of die Nemeth.

    Nee, dit lijstje geeft eerst en vooral aan waarom Van Geel GEEN spits heeft gehaald. En waarom De Kromme weer eens populistisch uit zijn nek lult.

  • Urban achiever

    WTF? Gaan we nou bij het verscheiden van dit prikbord het steeds meer met elkaar eens zijn? Wie knijpt er in mijn arm?

  • TTV

    Adriano Schreef:

    ——————————————————-

    > Marco je hebt natuurlijk gelijk. Iemand die dit

    > zegt moet ook met namen komen, en natuurlijk geen

    > spelers die wij hier ook noemen en veel te duur

    > dus niet haalbaar zijn. Van Hanegem weet exact wat

    > er in de wereld loos is. Spitsen die zo nu en dan

    > een doelpunt maken, verdienen belachelijke

    > bedragen in het buitenland, zoals van Wolfswinkel

    > die wel eens wordt genoemd. De grauwe middelmaat

    > in optima forma, zo noem ik hem. Die staat in de

    > spits, wordt daar abnormaal vorstelijk voor

    > betaald en je moet de media eens OEHHH en AHHHH en

    > haleluja eens horen scanderen als hij bij toeval

    > eens een doelpunt maakt. Voor dit soort spitsen

    > wordt goudgeld betaald want de echte sterren

    > liggen vast bij de allergrootste clubs. Het

    > verhaal Dost is genoegzaam bekend, daar hoef ik

    > niet over uit te weiden. Die speelt zelfs nooit,

    > is uiterst blessuregevoelig en verdient 2 miljoen

    > netto ! Met spitsen aantrekken moet je geluk

    > hebben. Ik zeg altijd, Feyenoord moet een aparte

    > jeugdopleiding creëren met spitsen in spé die

    > een speciale opleiding krijgen van vroegere

    > topspitsen en alleen maar leren scoren. Oefenen,

    > oefenen, oefenen.

    Er lopen genoeg spitsen rond die beter zijn, dan een Te Vrede en betaalbaar zijn voor Feyenoord, alleen was van Geel te druk bezig met Dost om dat in te zien. Echt pure top ga je niet kunnen halen nee, dat vroeg ook niemand geloof ik toch? Had lekker voor een Jelle Vossen gegaan bij wijze van… Perfect voor Feyenoord.

  • TTV

    Urban achiever Schreef:

    ——————————————————-

    > Briljant lijstje. Misschien is die Guyon Fernandez

    > wat. Of die Nemeth.

    >

    > Nee, dit lijstje geeft eerst en vooral aan waarom

    > Van Geel GEEN spits heeft gehaald. En waarom De

    > Kromme weer eens populistisch uit zijn nek lult.

    Fernandez is beter dan Te Vrede… En de lijst bestaat uit louter uit TRANSFERVRIJE spelers, en is meerdere pagina's blinde vink… Zit heus wel wat tussen die lijst om nu toe te slaan.

    Verder had van ______ makkelijk toe kunnen slaan in de categorie betaalde gecontracteerde spelers hoor….

  • Urban achiever

    Ga het ff uitleggen. Misschien snap ik het niet helemaal. Jezus, als op de eerste pagina al van die pannenkoeken staan, hoe dramatisch is de rest dan wel niet. Maar alles is geoorloofd om de directie af te zeiken. Misschien een idee voor je nieuwe priksite: feyenoordafzeik.pagina.nl/prikbord.

  • Urban achiever

    Ja, of die spelers op je lijstje! Allemaal toppertjes. Dat Van Geel niet aan Castillion heeft gedacht! Fijn dat je zo lekker meedenkt!