Drenthe

• Bever

Mag weg bij real vraagprijs 10 miljoen, miss een optie om hem te huren voor een jaar, heeft onder Been ook bij Excelsior gespeeld….

• Quincy-Joelle

Real zal hem het liefst verkopen/verhuren aan een Spaans team uitkomend in de hoogste divisie,toch zou er een poging gemaakt moeten worden om hem een jaar te huren en naar Rotterdam-Zuid te halen……..

• Don

Idd, graag zelfs!!

• FR1908

leuk. en waar wil je hem zetten dan????

op links staat Biseswar toch?

• lodd.

wijnaldum achter de spits.

buitenspelers biseswar en drenthe

• jerry

zoals je weet hadden afgelopen winter juventus en as roma interesse dus het lijkt me dat die de strijd om drenthe met speels gemak zullen winnen!!!

• Quincy-Joelle

Ook ik denk dat er wel een goede club zich zal melden voor Drenthe(Juve of As Roma)maar niet geschoten is altijd mis…….

• FR1908

veel te kwetsbaar…

• Herb

Dan kan hij daar op de bank zitten. Hij heeft zich nog niet kunnen bewijzen en die clubs gaan hem niet halen voor 10 miljoen. Real doet er goed aan om hem te verhuren aan een club, waar een basisplaats gegarandeerd is en dan na 1 seizoen verkopen.

• jerry

waarom zouden clubs als as roma en juve interesse hebben??? misschien omdat ze inzien dat drenthe voor hun een toegevoegde waarde kan zijn!!! en hij heeft bij real madrid een zeer goede periode gehad rond de winterstop!! waarin hij diverse basisplaatsen achter elkaar had, maar ik denk dat hij juist prima op zijn plaats zal zijn bij clubs als as roma….