Drenthe

• jerry

ik vind bayern munchen niet bij de top van europa horen, deportivo ook niet, bij dat soort clubs zou drenthe prima kunnen aarden als hij zich doorontwikkeld!! makaay won zijn eerst prijs toen hij 27 was volgens mij, dus reken drenthe daar maar op af als hij ook zo oud is!!! ik zie in drenthe nog wel een speler die prima kan spelen bij een goede europese ploeg dus een as roma, valencia ofzo

• willem

Deportivo in die tijd kampioen geworden dankzij Makaay dus dat is onzin wat je schrijft dat het niet de absolute top was, was toen de top van Spanje, en Drenthe haalt ook het niveau van Roma bij lange na niet, is zwaar overschat door die paar wedstrijden met dat jeugd team van Foppe,maar al zou Drenthe terug willen zelfs huren is nog te hoog gegrepen , we kunnen nog geen eens een Drenthe met 1 been kopen of huren, we zijn financieel op sterven na dood , als die geldschieters de eigen terug trekken kan de stekker er onderhand uit, maar dat is bij sommigen hier nog niet doorgedrongen geloof ik .

• FR1908

Je reageert op mij, maar neem aan dat dit tegen Jerry bedoelt is ;)

• willem

ja precies

• jerry

zou vd vaart wel aan de bak komen daar? want drenthe komt er soms nog eerder in dan vd vaart…. maar goed, we zullen het zien, ik zie nog wel heil in een talent als drenthe!!! maar niet voor ons, wij kunnen hem niet betalen en zijn ambitie is wat hoger als hij naar andere europese clubs toe kan

• Rene

Nu niet, maar Bayern heeft in 2001 nog de C.L. gewonnen, en Deportivo speelde

een paar jaar later de halve finale, dus in de tijd dat Makaay er speelde waren het wel topploegen.

• Bloedgroep-FFFFF

Precies, lekker daar blijven, hij kan echt niet terugvallen

naar ´t voor hem erg Min Ned. qua salaris en niveau, denkt hij wellicht!

Of….laat hem maar naar Jax of Psvee gaan, voor heeeeeeel veeeeeel geld :-)

Hoop niet dat-ie naar Feyenoord wil, ookal zou er geld zat zijn,

deze over het paard getilde glitterboy, met een capsones van Madrid tot A´dam, wilde al ZO jong naar het Allerhoogste? Real Madrid ! Nounou, wat ´n succes.

Zie dan, wat heeft hij allemaal gemaakt daar?

Hoevaak stond hij vast in de basis een hele wedstrijd?

Voor spotprijzen zijn:

Drenthe (aankoopprijs euro 10 mln),

Sneijder (euro 15 mln),

Van der Vaart (euro 15 mln) en

Robben (euro 20 mln) in de etalage gezet.

…………….

Huntelaar (euro 15 mln) en

Van Nistelrooy (euro 12 mln),

die niet meer is gezien sinds zijn enkeloperatie, krijgen het voordeel van de twijfel

• jerry

was het niet dat ze in de finale hadden verloren in de CL in blessuretijd van man utd? maar nu stelt bayern in de absolute top van europa niet meer zo veel voor… maar het ging erom dat drenthe in de toekomst wel bij een goede europese subploeg zou kunnen spelen

• Rene

Nee, dat was in 1999, in 2000 haalden ze de halve finale, in 2001 waren het srafschoppen tegen Valencia. Volgens mij floot Jol toen.

Dus nogmaals, toen was Bayern echt Europese top !!

• jerry

oke, sorry dat was me even ontgaan… maar als ik nu naar bayern kijk of bayern met makaay was het in duitsland natuurlijk de absolute top, maar europees gezien komen ze gewoon tekort, als je het hebt over de absolute top hoop ik dat je afgelopen zaterdag real madrid - barcelona hebt gezien, ik kan me niet heugen dat ik zo'n topwedstrijd heb gezien met een geweldig barcelona!!! ben wel benieuwd of ze het morgen weer kunnne brengen tegen een toptrainer met veel fysiek, en puyol, marques en henry ontbreken!!!