Drenthe

• lodd.

Pff wats van dit verhaal nu waaar!!!

er gaaan zoveel ontzettend vil geruchte over de nederlanders in madrid

robben moet weg….. (werd maand geleden nog de messie van madrid genoemd)…

sneijder moet weg… (was vorig jaar DE man van madrid)……

• FR1908

Drenthe komt tekort voor de absolute top, dat lijkt me duidelijk.

Dat was al bekend toen hij naar Madrid ging.

Drenthe had zijn verstand moeten gebruiken en nog 2 jaar bij Feyenoord moeten blijven om daarna naar een aardige Engelse subtopper te gaan, waar hij ook miljonair had kunnen worden.

• manuelbrielle

Drenthe een overschatte speler speelde goed bij Foppe De haan.

Maar die jongen heeft verder niets laten zien.In een heel seizoen.

Behalve een aantal zondags schoten.

• Milo

Zolang hij maar niet terug komt vind ik alles goed. Mensen die op zo'n arogante wijze de club hebben verlaten wil ik nooit meer teug zien, ongeacht hoe goed ze zijn. Als Juventus of AS Roma hem overneemt. Dan krijgt Feyenoord ook weer geld voor de jeugd opleiding.

• FR1908

zou mooi zijn als van Persie en Drenthe dit jaar miljoenentransfers maken.

• Milo

Ik weet niet wat het persentage is wat de club krijgt bij zo'n transfer?

• jerry

ik snap het volkomen, als real madrid je wilt hebben kan je moeilijk nee zeggen, dat doe je dan ook niet!! dan moet je die kans pakken, en dat het lastig wordt voor een basisplaats is ook logisch, maar drenthe maakt wel speelminuten!! en de meeste spelers komen tekort voor de absolute top, makaay heeft ook nooit voor de absolute top gespeeld, drenthe is nog jong kan nog jaren voetballen bij grote clubs zoals as roma ofzo!!!

• FR1908

Ook bij een club als Roma komt hij niet aan de bak, veel te hoog gegrepen voor een speler met de kwaliteiten van Drenthe.

Uiteraard snap ik ook wel dat de miljoenen van Madrid erg aanlonkelijk waren, maar voor zijn carriere waarschijnlijk funest.

• manuelbrielle

Pardon Jerry Maakay speelde bij Bayern een geweldige top club.

na zijn vertrek is het wat minder maar Makaay heeft geweldige jaren in duitsland gehad.

en prijzen gewonnen dus dat is een beetje onzin wat je schrijft.

• FR1908

durf ik ook niet te zeggen, maar elke euro is er een toch…