aankopen been

• Herb

In de goede jaren kwam men ook met spitsen als Posthumus, Clyde Best, Ladinsky, Josef Kiprich, Peter Houtman en zo kan ik wel verder. Eigenlijk niet Feyenoord waardig, maar Kiprich en Houtman in mindere mate, bleken toch van veel waarde. Het kan zo maar goed uitpakken met een bepaalde spits, waarvan iedereen denkt, dat het niet kan.

• willem

Zo lullen ze bij de pvda ook Herb jou partij en je ziet waar ze nu staan in de peilingen , gelukkig zijn bij de meeste de ogen open gegaan

• ZEUS

Houtman niet Feyenoord waardig???? die legde er anders aardig wat in het netje,zat met zijn aantal doelpunten per seizoen tegen de 30 goals aan.

• Herb

Ik vond Houtman een goede spits, die goed bij Feyenoord paste. Maar de meningen waren erg verdeeld en hij is niet voor niets 3 x weggegaan.

• Herb

Rare reactie. Maar ik neem het je niet kwalijk. Het valt niet mee voor je, denk ik.

• patrick

toen had hij concurentie van een topper als jeliazkov!

• StefanR

Ik denk dat jullie het allemaal anders moeten zien. Er wordt een spelletje gespeeld, zo gaat dat nou eenmaal in het zakenleven. Been gaat nu aanspraak doen op het clubgevoel van de investeerders. Hij legt nu nog is de nadruk op de investeerders waardoor zij haast wel over de brug moeten komen. Neem van mij aan dat het echt goed gaat komen. Feyenoord manoeuvreert zich gewoon in de underdog positie omdat het onderhandelen dan makkelijker gaat en ze ook gewoon meer in rust kunnen werken omdat niemand nu iets van ze verwacht. Iedereen moet gewoon even wachten tot de aankomende transferperiode. En neem van mij aan daar gaat echt wel wat moois gebeuren.

Gegroet Stefan

• Eddy1965

Ja, nu heb je alles verraden! :D

• patrick

leuke tactiek,echter zijn dan wel alle krenten in de pap al vergeven! v wolfswinkel bijv ,is feyenoord supporter, precies het type wat we zoeken, en we hebben hofs als wisselgeld,maar ligt momenteel zwaar in de belangstelling, langer wachten is echt de boot missen hoor!!

• dennis

Alsof v Wolfswinkel de enige is :-(.Leo heeft heus wel een netwerk hoor,dus zullen er indien er mogelijkheden komen echt wel meer keuzes zijn denk ik zo.