aankopen been

• patrick

voor die prijs zijn er weinig spitsen, tenzij je een top scouting hebt,maar ja!:(

• StefanR

Hehe ik laat er gewoon een theorie op los waarvan ik weet dat het veel voorkomt in het bedrijfsleven. Zelfde geldt voor het de hele tijd roepen dat je geen geld, dat wordt toch echt vooral gebruikt voor het scheppen van rust en niet te veel verwachtingen zodat ze gewoon rustig kunnen kijken naar aankopen.

En op het moment dat Van Wolfswinkel het nou ook waar maakt bij Fc Utrecht kun je hem daar ook nog voor relatief weinig halen. Als Twente of Az hem koopt wordt het lastiger.

• CROOSWYKER

waar blijven ze met die begroting .de inversteerders zitten daarop te wachten

• d'henry

Welke begroting? die is er gewoon niet….dagelijks blijven er tegenvallers komen, en let maar eens op….als de play-offs niet winnend wordt afgesloten dan ziet het er nog somberder uit.

Mario Been is er met open ogen ingetrapt….en zal nu de zware klus moeten gaan doen. Voorlopig is een positie bij de eerste 5 geen zekerheid.

Maar ik hoop dat ik het mis heb…maar erg slagvaardig zijn ze niet. De pareltjes zijn straks allemaal al voor je neus weggekaapt!

d'henry

• tommie F

toch henry been wist van de schulden het in zijn onvoorwaardelijke trouw die hem naar feyenoord drijft niet z,n verstand!! mochten de investeerders afhaken door het getreuzel van de beleidsbepalers (gudde, jakobs) dan is t je hart vasthouden tot aan de opening v/h nieuwe stadion!! hopelijk spelen we dan nog eredivisie feit is en blijft dat de provincieclubs ons voorbij zijn!!! ongelofelijk maar waar!!!

• richie

Ik geloof niet dat hij zwart op wit zegt 'ik vind brett holman goed genoeg voor feyenoord. Dan vind hij de halve eredevisie goed genoeg voor feyenoord. waar is de bron?

• jerry

doe dan maar lens als je een speler wilt halen is die meer geschikt

• kobusz

ik denk : HELEMAAL NIKS in ROTTERDAM (zuid).

• tommie F

een 12e man bij az is goed genoeg voor feyenoord!!!