ik verheug me op de komst van Dudek

• mickey

Dudek kan zeer zeker het feyenoord niveau aan

wat een stelling,op dit moment kan iedereen het feyenoordniveau aan

• Westlander

Als Dudek voor het geld kiest dan komt hij zeker niet naar Feyenoord ,

zijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar ons , als je jaren bij Liverpool en

Real gespeeld hebt dan is geld geen argument meer

• FR1908

Dat ziet iedereen liever Jerry, alleen niet haalbaar…

Laten we dan hopen dat Dudek nog een jaartje gaat vlammen en daarna een goede leermeester kan zijn voor Mulder of Darley.

• cornelis

Jerry, zo negatief als je nu over Dudek doet, deed je ook over de kwaliteiten van Tomasson, toen hij bij Feyenoord kwam. Er zijn 2 dingen over Toamsson, ten eerste zijn fysieke gesteldheid, die valt tegen, daar heb je je in geen enkel opzicht over uitgelaten.

Ten tweede zijn kwaliteiten als speler. Bij zijn komst heb je je op dit punt alleen maar negatief over hem uitgelaten. Wat blijkt echter, na NEC uit heeft Feyenoord nog maar 2 wedstrijden verloren en o toeval het waren juist de wedstrijden waarin Tomasson niet meedeed, dus m.a.w. geen toeval.

Als Dudek komt, hoop ik en denk ik dat je je net zo vergist als je toentertijd met Tomasson gedaan hebt.

• manuelbrielle

kij jerry die ziet het in dat een oudgediende terug halen geen enkel perspectief heeft

• Martijn

jamaar als je reserve doelman bent bij real dan ben je denk ik al de beste keeper in de eredivisie…!

• F-Boyz

Daar heb je DVD's voor.

• kiki & pim

Waarom nou gewoon niet Velthuizen van Vitesse. Maak een deal met Hofs. Dan heb je een jonge keeper met wat ervaring die met een betrouwbare verdediging (die moet er dan ook nog wel gekocht worden) nog beter kan worden en in de toekomst geld waard is. Tevens zit hij tegen het Nederlands elftal aan. Met Dudek hebben we weer een oude speler die aan het afbouwen is Een oudje voor een oudje vind ik niet echt een slim beleid. Tot slot iedereen heeft het over Mulder en Darley. Zijn die werkelijk zo goed zoals velen hier schrijven. Volgens mij kan je deze keepers eerst beter ervaring op laten doen

• F-Boyz

Ik zie liever een keeper die punten pakt. De rest maakt me geen moer uit. Tomassen liep transfervrij weg. Ik vergeet nooit dat een hoop hem hier voor verrader en geldwolf uitriepen. Maar ik zag wat hij ons gegeven had. Een kampioenschap en een UEFA-Cup, maar respect ho maar.

Dudek is inderdaad geen goede optie, maar niet om jouw reden. Jouw reden is precies de oorzaak waarom 020 al jaren geen kampioen wordt. Dat is dan wel weer heel positief, maar zelf moeten we ook niet gaan voor enkel een handelshuis te worden maar een prijzenkast te worden.

Maar goed, dat verlangen schijnt nog maar bij enkele clubs in Europa de overhand te hebben. En dat zijn de clubs met plenty geld.

• jerry

om geld te kunnen genereren zal je wel spelers moeten halen die later doorverkoopbaar zijn, het gaat me ten eerste om kwaliteit, dudek heeft al jaren niet meer laten zien hoe goed hij zou kunnen keepen, maar je betaald straks een vorstelijk salaris, zonder restwaarde, daar word ik niet vrolijk van, daar hebben we er al genoeg van met gio, makaay, landzaat, timmer, enzovoort!!! dus als je geen geld hebt voor een keeper dan moet je de gok gewoon nemen om het met van dijk of darley te proberen, van dijk heeft mij verrast, is een prima keeper!!! over dat handelshuis gesproken? heerenveen maakt in 4 jaar tijd 60 miljoen winst, daar ben ik stinkend jaloers op omdat wij nog geen euro kunnen spenderen!!! en hoe denk je dan over psv? die werden jaarlijks kampioen maar hun beste spelers werden jaarlijks weggeplukt…. kezman, vennegoor, robben, van bommel, vogel, park, lee, gomez, alex enzovoort!!!