ik verheug me op de komst van Dudek

• jerry

maar vind je 1 oudere keeper (van dijk) niet genoeg? mocht het mogelijk zijn en je zou kunnen kiezen tussen dudek, gentenaar, veldhuijzen en krul zou ik ten allertijden voor de laatste 2 kiezen!!!

• jerry

beenhakker gaf al aan bij studio voetbal te twijfelen aan mulder!!! mulder en hofs naar vitesse, wij veldhuijzen!!!

• Bloedgroep-FFFFF

Zo krijgt Vitesse een keeper en pittige aanvaller en wij “de Tussenkeeper ”

die door te verkopen is!

Dudek kan uit vele clubs kiezen, dus wellicht fin nieteens aan de orde ?

Vorm heeft net de ziekte van Pfeiffer, kan zo ´n half jaar duren,

dus blijft Piet wellicht over, met ruilmiddelen!

Vermeer zal nu met Stekelenburg ( die als winnaar weer vaste keeper zal worden,gok ik, weer de strijd aan moeten gaan.

Daar kunen we niet op wachten.

• richie

Als er één geen echte jood is bij 020 dan is het de rasechte Nijmegenaar Gentenaar wel ?

• richie

Volgens mij verdienen kiepers t.o.v. spelers niet zo veel

• whassup

Jerry het probleem is, zoals je weet, dat Feyenoord niets te besteden heeft.

Het is ook al bekend dat als Dudek het niet wordt, dat Gentenaar dan in beeld komt. Nou zit Dudek al een tijdje op de bank bij Madrid, dat klopt. Maar Gentenaar zit al veel langer op de bank bij de ex van Marco :D

Als ik dan moest kiezen zou ik toch voor Dudek gaan alhoewel ik Gentenaar bij NEC ook een goede keeper vond. Als ze bij Feyenoord kappen zijn ze alletwee geen stuiver meer waard dus wat is wijsheid in deze?

• jerry

doorgaan met van dijk en evt darley? gooi de jonkies maar voor de leeuwen

• d'henry

Helemaal met je eens….maar er is geen cent te makken….dus zal het wel weer een bejaarde keeper worden, die komt afbouwen!

d'henry