ik verheug me op de komst van Dudek

• jerry

over tomasson heb ik al lang en breed toegegeven dat ik hem verkeerd had ingeschat, mede omdat hij het jaar bij villareal maar een paar wedstrijden had gespeeld mede door blessures, en dat ging bij ons door, slechts 12 wedstrijden van 34 heeft hij gespeeld meen ik, bitter weinig!!! dat is jammer, maar de keren dat tomasson speelde was hij belangrijk, ook al zag je hem niet, hij kon ineens een goal maken!!! sorry maar dudek was bij liverpool 2de keeper en blunderde vaak als hij erin kwam, is nu al geruime tijd reserve keeper bij real madrid en ik snap wel dat je 2de keeper bent achter cassillas!!! maar waarom een keeper halen die geen restwaarde heeft, doe het dan maar met van dijk en darley of haal een keeper als velthuijzen met hulp van de investeerders…. en dudek wil ook nog wel een aardige boterham verdienen, die zal tekengeld willen en een vorstelijk salaris!!!

• Ruud

Niveau van de reserves van Real Is hoger dan die van Feyenoord 1.

In dat opzicht zou Dudek makkelijk mee kunnen.

Echter Is er al Rob van Dijk als ervaren keeper, die denk ik de jonkies ook op een hoger plan kan brengen.

• BJW

Weet je jerry, er lopen duizenden “experten” rond, die Timmer allemaal persé weg wilden hebben hoewel verschillende Nederlandse trainers met daaronder MvB en BvM hem als een uitstekende keeper zien.

Nu hebben al die “experten” hun zin gekregen en moet Timmer zonder transfersom vertrekken.

Maar wat nu????………………

Geld om een keeper te kopen is er niet, dus over Vorm, Velthuizen, Vermeer en weet ik wie nog meer hoeven we niet meer te praten.

Onze jonge keepers zijn nog niet zo ver, met nog één jaar Timmer was dit misschien opgelost. Van Dijk is geen haar beter als Timmer en als je dat zo wilt zien doe je dat alleen maar omdat je Timmer niet wilt.

Dus wat blijft er over?….Een transfervrije keeper halen, die door de “experten” ook geaccepteerd wordt.

Nu is Feyenoord bezig om de “experten” de bevredigen maar dat blijkt naar verwachting niet zo eenvoudig te zijn.

Ik voor mij zeg: Mario & Leo gaan dit zo goed mogelijk voor ons oplossen en daar heb ik wel vertrouwen in!

• manuelbrielle

ik sluit me helemaal bij jerry aan zeer goed gesproken

• BJW

wanneer bedoel je??

• jerry

ook ik heb vertrouwen in been en beenhakker, ik zet alleen vraagtekens bij de namen die ik lees!!! en over timmer, die is prima op de lijn, maar buiten de lijn wat ook bij een keeper hoort is hij uiterst zwak, hoge ballen, stilstaande situaties, coaching, spelhervattingen dat is alles wat timmer niet beheerst…

• jerry

ik snap ook wel dat je als 2de keeper van madrid prima bij feyenoord past, als dudek 28 jaar was ofzo had ik gelijk gezegd, ja!!! maar nu heb ik mijn twijfels omdat we ook verder moeten en zie ik graag een keeper komen met restwaarde!!!

• jerry

oja cornelis het ging niet om negatief over dudek want ik snap heus wel als je bij real madrid onder contract staat dat je nog wel wat kan, maar hebben we niet geleerd van de aankopen hofland, landzaat, mols, gio, makaay enzovoort, allemaal spelers gehaald zonder restwaarde!!! dan zie ik liever een jongere keeper met evt restwaarde, want we moeten in de toekomst geld genereren en dat kan uitstekend op deze manier, door een speler te scouten en voor een veelvoud te verkopen!!!

• Milo

Op zich zou ik zeggen dat je een speler moet halen die een goede restwaarde heeft. Maar voor een keeper is dat toch wel een beetje anders. Keepers zijn bij voorbaat al stukken minder waard dan een veldspeler. Dus wat verwacht je dat een keeper voor restwaarde heeft Ga maar bij je zelf na wat de duurste veldspeler is en wat de duurste keeper is! Volgens mij kan je van het geld van de duurste veldspeler wel een dozijn van de duurste keepers kopen. Nee zeg ik niet dat je dan maar tevreden moet zijn met Jerzy. Wat ik zeg is kijk niet naar de restwaarde van een keeper maar kijk naar de klasse van de keeper.

• Milo

Vorm zal niet naar Feyenoord komen. Heeft net een paar maanden geleden een nieuw contracht getekend. Dus die is voor Feyenoord onhaalbaar. Velthuizen heeft zelf aan gegeven graag nog bij Vitesse te blijven. Dus die is ook onhaalbaar voor ons. Bovendien als je Velthuizen haalt, zou je Mulder moeten verkopen. Mulder zou je moeten verkopen omdat je anders 3 jeugdige keepers hebt en dat is er 1 teveel. Bovendien heb ik begrepen dat Torres en een geweldige keeper is, dus veel beter dan Mulder. Maar dat heb ik alleen in de berichten hier op het prikbord gelezen. Veder moet je Hofs behouden voor Feyenoord. Dit is echt een gifkikker en kan Makaay uitstekend bedienen. Dat hebben we vorig seizoen ook gezien en zie dat toch als een positief iets als hij weer bij Feyenoord bij de selectie zit