Dani Fernandez bijna Feyenoorder

• jerry

tiendallie heeft het prima gedaan tegen psv, az, twente…. maar omdat timmer niet kwam, maakte tiendallie een fout, gelijk rood einde wedstrijd!!! maar tiendallie speelt aanstaande donderdag gewoon

• Doodhaan

ik hoop het.. dit was echt heel slecht vandaag linksachter!

• dennis

Dus jullie zeggen hiermee ook indirect dat Mario er dus geen kijk op heeft jerry en Eddy!!!!!

• het medium

zou ik je ogen eens laten laseren

• jerry

wil je zeggen dat mario een heilige is met het doen van aankopen? afgelopen zomer kwamen bouaouzan, collins john en radomski bij nec, nou dat was ook geen vrolijkheid!!! en nu moeten wij blij worden van een modale rechtsback die geen spat beter is dan tiendallie, maar wel een stukje duurder zal zijn… ja ik maak me zorgen om het aankoopbeleid want als ik naast fernandez de namen gentenaar en dudek hoor, dan word ik daar niet vrolijk van, ik word wel vrolijk als ik die poolse middenvelder zie voetballen!!! maar dat is de inbreng van don leo

• dennis

Dat zeg ik toch niet,maar Mario staat hier echt niet alleen in hoor,zal best in samenspraak zijn met Leo,wat Gentenaar betreft geef ik je helemaal gelijk.Maar geeft niet hoor als jij er zo over denkt moet je zelf weten natuurlijk.

• Eddy

Natuurlijk niet, maar ik mag er toch wel mijn vraagtekens bij zetten?

Ik weet ook wel dat Mario ,kwa investering, de tering naar de nering moet zetten. En juist daarom vraag ik mij af of je niet beter in een andere positie kan investeren.

• jerry

niks mis met mijn ogen, alleen zou ik eens vaker in de goffert kijken, dan zie je precies wat ik bedoel!!!

• jerry

ik heb fernandez zien spelen en hij heeft mij niet kunnen overtuigen, hopelijk heeft hij dat bewaard voor feyenoord, maar ik ben zeer sceptisch!!!

• jerry

een centrale verdediger, een spits en evt een linkshalf zijn grotere prioriteiten!!!