Dani Fernandez bijna Feyenoorder

• Wim

Gaat wel erg lang duren. Wellicht te lang? Maar Vinken komt terug, na 122 jaar revalidatie, dus wie weet.

• tommie F

nee hoor vinken raakt weer of is gelesseerd!!! vinken kan fysiek t bestaan als profvoetballer niet aan en stuurt op deze manier aan op algehele afkeuring voor profvoetbal!! zal niet de 1e en de laatste zijn die geblesserd of gemankeerd t profmilieu op jonge leeftijd moet verlaten.

• Wim

Ik wil alleen maar aangeven dat ik mijn grote twijfels heb bij het terug komen van Vlaar.

Vinken is inderdaad al afgeschreven en gaat voor de poen. (Kan hem geen ongelijk geven)

• tommie F

dat is de voetbalerij!!

• jerry

dat geloof ik graag ja, ik heb er nog wel een paar in mijn hoofd, verdedigen is niet onze sterke punt, hopelijk komt vlaar ooit terug maar ben er bang voor!!! loovens zie ik graag terugkomen, maar is dat realistisch?

• Wim

idd

• vriendje stokvis

Precies Reinier….In Belgie zouden ze zeggen:

Dat is van hetzelfde laken een broek.

• willem

Als ik die jeugd zie spelen ,daar wordt ik ook niet vrolijk van , want die halen ook bij lange na niet het niveau waar Feyenoord voor hoort te staan , deze selectie van jong tot oud is niet meer in staat dan op welke plek we nu staan, is echt een bedenkelijk niveau , die oudjes worden nog minder volgend jaar, geen cent te makke het is over en uit , we spelen volgend jaar weer om deze plaats niks meer en niks minder, en daar zal ook een Been niks aan kunnen veranderen , deze club is zowel bestuurlijk als sportief dood ziek, en als die inversteerders afhaken is het over en uit .